Fitness Seller

Die hard naturel versus anabolic user

Peiling Peiling Wie komt er het verste

• Totaal stemmers
    163
Wij hebben er sinds kort eentje in de sportschool lopen die 0,0 van voeding afweet (wist niet eens wat whey of caseine was bijv). die gast is 110kg zo niet meer. Licht buikje maar voor de rest bikkel hard en groot! Die moet gewoon wel gebruiken, hij oogt overal zoveel voller als de naturel. Ik twijfel dan ook niet, de juicer wint (al zullen er altijd uitzonderingen daar gelaten zijn).

Toen ik nog naturel was bleef ik meerdere vrienden voor die gekuurd hadden! Pas na 3 kuurtjes konden sommigen mij inhalen...
Hoop voor je dat je sarcastisch bent, want gezien je foto van afgelopen april zie je niet af dat je kuurt. Dat is naturel ook easy te halen.

80 procent van alle juicers hier laat ik zwaar achter me qua massa, vet en hardheid. En in real-life is het percentage nog droeviger.

Alleen die 20 procent kuurders die ook nog systematisch goed eet, structureel rust en hard en efficient traint daar ben je als naturel kansloos tegen.

Tegenwoordig wordt AS door velen als seizoensgebonden mannen cosmetica gebruikt. Zie het vooral on me heen.

Uiteindelijk komt degene het verst die gek genoeg is om ook na jaren nog die droge tonijn te vreten als lunch en al denkt aan z'n benen die die 's avonds stuk gaat raggen. Als dat een juicer is, komt die het verst, als het een naturel is, komt die het verst, doen de gebruiker en de naturel allebei ditzelfde, dan komt de gebruiker het verst.

Denk de ene heeft meer aanleg als de andere, betere genen, betere lichaamsbouw, zet sneller spiermassa aan, etc.
Of de gebruiker uiteindelijk de natural zal inhalen denk het niet.
Denk dat voeding en goede training het belangrijkste is.

Verschilt per persoon...de een heeft er meer aanleg voor dan de ander. Zou zeggen de gebruiker, maar het ligt er maar net aan hoe hij/zij ook weer traint/eet/rust.

Toch meer respect dan voor de natural die goed gedisciplineerd bezig is met zijn eet&trainingsschema.

80 procent van alle juicers hier laat ik zwaar achter me qua massa, vet en hardheid. En in real-life is het percentage nog droeviger.

Alleen die 20 procent kuurders die ook nog systematisch goed eet, structureel rust en hard en efficient traint daar ben je als naturel kansloos tegen.

Tegenwoordig wordt AS door velen als seizoensgebonden mannen cosmetica gebruikt. Zie het vooral on me heen.

Uiteindelijk komt degene het verst die gek genoeg is om ook na jaren nog die droge tonijn te vreten als lunch en al denkt aan z'n benen die die 's avonds stuk gaat raggen. Als dat een juicer is, komt die het verst, als het een naturel is, komt die het verst, doen de gebruiker en de naturel allebei ditzelfde, dan komt de gebruiker het verst.

True story.

+1:eek::D

Is niet te vergelijken. Als de juicer midden in een grote kuur zit zal hij natuurlijk veel meer gevorderd zijn dan de naturel, zelfs al eet hij niet goed. Maar als de juicer uit zijn kuur is en een periode niet traint kan hij veel verder terug vallen dan de naturel. Zie je bij ons op de sportschool ook. Gasten zitten midden in een kuur, trainen met zware gewichten (wat jammer genoeg vaak ook samen gaat met een grote arrogantie en een grote bek), maar als ze uit hun kuur zijn, trainen ze met gewichten die een flinke naturel op een slechte dag nog makkelijk gebruikt. Maar normaal gesproken wint een naturel het nooit van een juicer, zelfs niet als de naturel alles op orde heeft en de juicer niet. Een juicer kan nog groeien van 20 push-ups per dag als hij in een kuur zit.

Terug
Naar boven