MuscleMeat

Die hard naturel versus anabolic user

Peiling Peiling Wie komt er het verste

• Totaal stemmers
    163
Toen ik nog naturel was bleef ik meerdere vrienden voor die gekuurd hadden! Pas na 3 kuurtjes konden sommigen mij inhalen...

Qualiteit boven quantiteit, naturel dus.

Ik heb er niet echt verstand van, ben zelf natural.
Maar ik denk als er 2 personen onder gelijke omstandigheden het zelfde trainen en eten
Dan zal de gebruiker waarschijnlijk wel harder groeien
Waarom denk ik dat? Omdat topsporters vaak AAS gebruiken om groter, sneller beter te worden die hebben vaak wel goeie begeleiders (doktoren) die er verstand van hebben.
Kan het dus niet zelf onderbouwen.

iedereen die optie 2 of 3 heeft gekozen moet zich serieus afvragen of die zich niet met te veel geouwehoer hier op het forum bezig houdt ipv kennis op te doen.

dus jij denkt de naturel komt in iedergeval verder ?

op de vraag in post nr 1 kan men praktisch geen antwoord op gegeven... daarom stemmen de meeste op sniper :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er niet echt verstand van, ben zelf natural.
Maar ik denk als er 2 personen onder gelijke omstandigheden het zelfde trainen en eten
Dan zal de gebruiker waarschijnlijk wel harder groeien
Waarom denk ik dat? Omdat topsporters vaak AAS gebruiken om groter, sneller beter te worden die hebben vaak wel goeie begeleiders (doktoren) die er verstand van hebben.
Kan het dus niet zelf onderbouwen.

Dan wint de gebruiker zowiezo altijd ja.
Maar ik vraag het me af wat er gebeurd als je er een verschil in legt tussen het eten van beiden.

Hoe doorslaggevend de perfectie van het eten en van anabolen is.

Dit is te relatief om een antwoord op te geven.

Maar wat in ieder geval vast hoort te staan: Eerst goed trainen en eten, dan pas kuren. Niet kuren om je trainen of eten te compenseren.

Poeh dat is bijna onmogelijk om te zeggen, het hangt er vanaf in welke mate allemaal, en welke genen...

Als we een identieke tweeling zouden nemen in dit experiment, dan zou de gebruiker waarschijnlijk meer massa kweken, terwijl de naturel atleet er harder en droger zou uitzien door de betere voeding.

en als de gebruiker wel k*t eet, maar liters chocomel drinkt ... wat dan ?

olddutch= :wanker: ?

dus jij denkt de naturel komt in iedergeval verder ?

op de vraag in post nr 1 kan men praktisch geen antwoord op gegeven... daarom stemmen de meeste op sniper :rolleyes:

gozer het is heel simpel. Als je wilt groeien zijn er meedere factoren van belang dan alleen aas.

1. Voeding
2. Training
3. Rust

en pas als laatst komt aas om de hoek kijken.
zie je het als een rekensom. Als we Voeding beoordelen met 3 punten als belangrijkste factor. En de rest maar 2 om het nog beetje simpel te houden.

Naturel die alles perfect doet: 3x2x2=12 punten
juicer zonder effort: 1x1x1x2=2 punten (eigenlijk 0 ipv 1, dus komt er zowieso niets uit) zelfs als die op een van die factoren een 1 scoort haalt een juicer minder punten uit dan 12. En dat ook nog voor een rekensom die een extra factor heeft. Mischien dat het zo beetje duidelijker is wat ik ermee bedoel.

Aas is een extra factor in je gains. Als de rest brak is haal je er nooit wat uit. Verder is het ook nog zo dat aas je behoefte voor de overige 3 factoren hoger maakt anders heeft het alsnog weinig zin. Dus heb je nog meer inzet voor nodig om de lat hoger te leggen ermee. Het is geen wondermiddel die je opeens doet groeien. Ik heb 100'en anders 1000'en mensen gezien die extreem veel gebruiken zelfs met igf, hgh etc erbij en nog steeds uitzien als een zak aardappelen.

Iedereen die naturel is en anders beweert is zoekt gewoon een uitweg om zijn achterblijvende fysiek goed te praten.

Hoelang trainen ze al? als ze allebij vanaf scratch beginnen zal wss de kuurder veeeel verder staan.

Ik denk juist andersom.. Hoe langer je traind hoe moeilijker je aanzet, daarom is vaak zonde om voor de eerste kg's te kuren omdat je die toch makkelijk pakt.

Ik denk zoals hij het aangeeft dat de naturel verder kan staan.. Met te weinig kennis over voeding verlies je toch weer een groot deel van die massa na de kuren.

ze zeggen weleens, "er is niks anabolischer dan voeding." denk dat het wel kan kloppen. toch zijn AAS wel wondermiddeltjes, je kunt er dingen mee bereiken die je anders nooit had kunne behalen.

moeilijk om hier een goed antwoord op te geven, een gebruiker die echt schijt aan alles heeft zal het iig afleggen t.o.v. de natural die hard. een gebruiker die "normaal" dus 3 keer per dag eet en wat shakies gebruikt zal het winnen denk ik.

deze vraag valt toch niet te beantwoorden
hoe goed reageert gebruiker op anabolen en hoe "slecht" is zijn voeding?
is de die hard naturel een smerige endo die nooit onder de 20% komt?
en zo zijn er nog tig factoren. Hoezo stel je de vraag? loopt er een gebruiker rond in je sportschool die er weinig voor doet en toch big is? en dan denk jij dat dat wel naturel te doen is? :P probeer het uit

De gebruiker. Ik zou stoppen met de Sniperx-optie als je een wat accurater poll-resultaat wilt.

ik heb aardig wat lamzakken gezien die gewoon beetje lopen te kloten en aas pakken en vervolgens idioot groeien en die ook gewoon heel wat lui hier overstijgen die wel serieus bezig zijn zonder aas ( let op ik zeg niet iedereen )

Verder qua fysiek? De gebruiker. Verder in het leven? De natural

Maak ff een poll zonder de sniperx optie :( ben wel benieuwd.

Terug
Naar boven