- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen die optie 2 of 3 heeft gekozen moet zich serieus afvragen of die zich niet met te veel geouwehoer hier op het forum bezig houdt ipv kennis op te doen.

Ik heb er niet echt verstand van, ben zelf natural.
Maar ik denk als er 2 personen onder gelijke omstandigheden het zelfde trainen en eten
Dan zal de gebruiker waarschijnlijk wel harder groeien
Waarom denk ik dat? Omdat topsporters vaak AAS gebruiken om groter, sneller beter te worden die hebben vaak wel goeie begeleiders (doktoren) die er verstand van hebben.
Kan het dus niet zelf onderbouwen.
ja ik bedoel natuurlijk 1 gramdus jij denkt de naturel komt in iedergeval verder ?
op de vraag in post nr 1 kan men praktisch geen antwoord op gegeven... daarom stemmen de meeste op sniper![]()
Hoelang trainen ze al? als ze allebij vanaf scratch beginnen zal wss de kuurder veeeel verder staan.
probeer het uiten als de gebruiker wel k*t eet, maar liters chocomel drinkt ... wat dan ?
olddutch=?
De gebruiker. Ik zou stoppen met de Sniperx-optie als je een wat accurater poll-resultaat wilt.