Fitness Seller

dieetvraagje, beginnende trainer

monkeyza

Novice
Waardering
0
hey,

ik weeg een goede 75 kilo, ben 1m80 ongeveer, en heb toch nog steeds een buikje. ik denk dat ik tegen de 14% lichaamsvet zit.

ik ga om de 2 dagen trainen. dit houdt in: 1 uurtje à anderhalf uur gewichtsheffen(doelgericht op 1 a 2 spiergroepen), en dan nog een kwartierje lopen(ik zit tegen de 180 qua hartslag dan ongeveer).

ik pak ook voedingssupplementen op aanraden van iemand op de gym. ik drink meestal een 3 tal proteïne shakes voor mijn eiwitjes binnen te krijgen, en ben nu net met een creatine-kuur begonnen(2 portie's pure creatine per dag).

nu zou ik graag enkele goede tips hebben voor goed vet te verbranden nog wat te vermageren. het is wat verwarrend, ik lees dat een "body-builder" veel maaltijden per dag moet nemen, maar dan mag je toch niet te veel caloriën binnenhebben langs de andere kant, anders vermager je niet...???

ik let wel goed op mijn voedsel nu: eet altijd bruin brood, nooit meer mayonaise, of suikers/snoep/chocolade, probeer van wat vis en kip te eten enzo.

moet ik nu eerst vet verbranden eer ik powertrain, of kan ik dit goed en gezond combineren?

hebben jullie eventueel nog wat trucjes of goede tips?

mijn excuses dat ik deze site niet helemaal kan aflezen op tips, heb namelijk geen al te gunstig tijdschema(heb al enkele dingen gelezen, maar nog niet alles natuurlijk)

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Lees alvast alle sticky's in de voedingssectie en trainingssectie dan ben je al een heel eind op weg. Want ik heb het idee dat je er nu nog niks vanaf weet.

mijn excuses dat ik deze site niet helemaal kan aflezen op tips, heb namelijk geen al te gunstig tijdschema.
Je zult toch zelf wat tijd moeten investeren om wat dingetjes uit te zoeken.
Niemand gaat hier alles voorkauwen;).

Terug
Naar boven