Walvis
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf aanpakken, k*t rechtsysteem in Nederland gaat nergens over, als hij op het bureau alles dood leuk ontkent is er niks aan de hand... Hoe oud is die kerel dan?
Naar de politie gaan is het laatste wat je moet doen. De politie doet altijd het tegenovergestelde van wat ze zouden moeten doen: jou pakken ipv die kkkklootzak. Zelf afhandelen. Koop een kruisboog en pijlen met jachtpijlpunten. Wacht hem op tot hij gaat inbreken in de auto. Schiet een pijl door zn teringkop heen. Rol hm in plastic en vervoer hm in een busje naar je huis. Aldaar hak je hem in stukken. Smerig karwei maar hou vol. Vervolgens stop je alles in plastic zakjes en begraaf je het her en der in de natuur. Wel een paar meter diep als het kan. Vuile teringklootzakken als deze moet je zelf opruimen. Het zijn de parasieten van de samenleving. Zelf handelen. Van de overheid hoef je niks te verwachten, die pakken alleen hardwerkende burgers. Daar valt namelijk geld te halen.
Hey mede dbbers
Een kort verhaal om de situatie uit te leggen. Bij een goede maat van me is er een tijdje terug ingebroken in zijn auto. Er is daarbij grote schade aan zijn auto aangericht en daarbij geld en navigatie meegenomen ( dom ). Me broertje belde net op dat een jongen in zijn klas zat op te scheppen hoe hij in autos heeft ingebroken waaronder de auto van me maat. Nu zat die jongen dus weer te plannen om nogmaals in te breken en daarbij de subwoofer te jatten van me maat.
Wat kunnen we het beste doen , politie inschakelen? of deze jongen zelf aanpakken?

Wij hadden vroeger in de buurt een soortgelijke situatie. Jongen uit de buurt was automonteur en kon de auto zo monteren dat we hem van buiten op afstand konden locken. Van binnen kon je er dan niet meer uit. Zo hadden we dus op een gegeven moment de dief in de auto gevangen en hem daar een dagje in laten zitten.

Hey mede dbbers
Een kort verhaal om de situatie uit te leggen. Bij een goede maat van me is er een tijdje terug ingebroken in zijn auto. Er is daarbij grote schade aan zijn auto aangericht en daarbij geld en navigatie meegenomen ( dom ). Me broertje belde net op dat een jongen in zijn klas zat op te scheppen hoe hij in autos heeft ingebroken waaronder de auto van me maat. Nu zat die jongen dus weer te plannen om nogmaals in te breken en daarbij de subwoofer te jatten van me maat.
Wat kunnen we het beste doen , politie inschakelen? of deze jongen zelf aanpakken?
En oja, voor het geval je hem laat leven; in godsnaam, trap asteblief zo hard tegen zn ballen aan dat ie nooit meer kinderen kan krijgen. Voor een betere wereld.