MuscleMeat

Dief , hoe aan te pakken?

Zelf aanpakken, k*t rechtsysteem in Nederland gaat nergens over, als hij op het bureau alles dood leuk ontkent is er niks aan de hand... Hoe oud is die kerel dan?

Zelf aanpakken, k*t rechtsysteem in Nederland gaat nergens over, als hij op het bureau alles dood leuk ontkent is er niks aan de hand... Hoe oud is die kerel dan?

idd die komt dan gewoon op vrije voeten wegens gebrek aan bewijs.

De plaatselijke Marokkanen inlichten dat iemand zich op hun terretorium bevindt? :P

Naar de politie gaan is het laatste wat je moet doen. De politie doet altijd het tegenovergestelde van wat ze zouden moeten doen: jou pakken ipv die kkkklootzak. Zelf afhandelen. Koop een kruisboog en pijlen met jachtpijlpunten. Wacht hem op tot hij gaat inbreken in de auto. Schiet een pijl door zn teringkop heen. Rol hm in plastic en vervoer hm in een busje naar je huis. Aldaar hak je hem in stukken. Smerig karwei maar hou vol. Vervolgens stop je alles in plastic zakjes en begraaf je het her en der in de natuur. Wel een paar meter diep als het kan. Vuile teringklootzakken als deze moet je zelf opruimen. Het zijn de parasieten van de samenleving. Zelf handelen. Van de overheid hoef je niks te verwachten, die pakken alleen hardwerkende burgers. Daar valt namelijk geld te halen.

Naar de politie gaan is het laatste wat je moet doen. De politie doet altijd het tegenovergestelde van wat ze zouden moeten doen: jou pakken ipv die kkkklootzak. Zelf afhandelen. Koop een kruisboog en pijlen met jachtpijlpunten. Wacht hem op tot hij gaat inbreken in de auto. Schiet een pijl door zn teringkop heen. Rol hm in plastic en vervoer hm in een busje naar je huis. Aldaar hak je hem in stukken. Smerig karwei maar hou vol. Vervolgens stop je alles in plastic zakjes en begraaf je het her en der in de natuur. Wel een paar meter diep als het kan. Vuile teringklootzakken als deze moet je zelf opruimen. Het zijn de parasieten van de samenleving. Zelf handelen. Van de overheid hoef je niks te verwachten, die pakken alleen hardwerkende burgers. Daar valt namelijk geld te halen.

Jij hebt vast en zeker vaker te maken gehad met deze criminelen!!!!

Ritje in de kofferbak knap ie zeker van op

Bivakmuts op, koevoet paar keer keihard op de knieschijven. Laten liggen en van niets gebaren.

meen je die vraag serieus? je zoekt gewoon uit waar hij woont gaat naar hem toe en vraag vriendelijk je spullen terug. doet hij dat niet sla je hem de t*fus, niet zo erg dat ie het niet overleefd maar wel zo erg dat het een autoradio en navigatie waard is!

fok de politie die helpen je toch niet

betrap hem zelf op heterdaad, eis je spullen + onkosten/schade

wil hij niet paye, dan trap je hem totall loss en vraag je het nog een keer:)

Hey mede dbbers :D

Een kort verhaal om de situatie uit te leggen. Bij een goede maat van me is er een tijdje terug ingebroken in zijn auto. Er is daarbij grote schade aan zijn auto aangericht en daarbij geld en navigatie meegenomen ( dom ). Me broertje belde net op dat een jongen in zijn klas zat op te scheppen hoe hij in autos heeft ingebroken waaronder de auto van me maat. Nu zat die jongen dus weer te plannen om nogmaals in te breken en daarbij de subwoofer te jatten van me maat.

Wat kunnen we het beste doen , politie inschakelen? of deze jongen zelf aanpakken?

Zelf regelen, de politie doet jack ****ing shit hij staat meteen weer op straat en naar je spullen kan je al helemaal fluiten. Trust me, die snotneuzen hier in de buurt staan altijd binnen no time weer op straat.

Als je zeker weet dat die knuppel de auto van je maat heeft open gebroken, probeer hem dan inderdaad op heterdaad te betrappen, wie weet had die jongen alleen praatjes en sla je hem voor niks total los.
Je moet hem sowieso ter plekke direct helemaal lens slaan voordat je zelf een mes of schroevendraaier in je fl**ker krijgt, want een kat in het nauw maakt rare sprongen. NIet gaan praten, heeft toch geen zin.

Naar die navi kan je fluiten, die is al verkocht en je wilt ook geen afspraken maken om later je centen terug te halen. Want dan sta je te wachten op je centen en dan krijg jij een 9mm tegen je neus gedrukt of een stalen buis op je hasses. Van z'n broer, twee neven, achterneef en de broer van de neef van z'n maatje die ook zijn meegekomen. Dat is het niet waard.

Maar een wraak-actie is altijd lekkre natuurlijk, dat maakt het leed wat zachter :D

Wij hadden vroeger in de buurt een soortgelijke situatie. Jongen uit de buurt was automonteur en kon de auto zo monteren dat we hem van buiten op afstand konden locken. Van binnen kon je er dan niet meer uit. Zo hadden we dus op een gegeven moment de dief in de auto gevangen en hem daar een dagje in laten zitten.

Wij hadden vroeger in de buurt een soortgelijke situatie. Jongen uit de buurt was automonteur en kon de auto zo monteren dat we hem van buiten op afstand konden locken. Van binnen kon je er dan niet meer uit. Zo hadden we dus op een gegeven moment de dief in de auto gevangen en hem daar een dagje in laten zitten.

:roflol:
uiteindelijk de flikken toch gebeld?:p

Wat dacht je van zelf aanpakken? Politie doet niets zonder bewijs. Zelf hem opwachten ergens met een bivak muts op, paar tikken verkopen en dan uithoren, elke keer als hij niks zegt breek je een vinger. Je zegt tegen hem dat hij de spullen terug moet brengen omdat je hem anders nog harder te grazen neemt.
Dan laat je een weekje voorbij gaan.. En dan ga je naar de politie, als hij nog niets teruggebracht heeft incl. wat schadegeld.

je moet hem zelf pakken,
als je naar de politie gaat kom hij achter jou adres en dan is de link naar je broertje snel gelegt.....

Hey mede dbbers :D

Een kort verhaal om de situatie uit te leggen. Bij een goede maat van me is er een tijdje terug ingebroken in zijn auto. Er is daarbij grote schade aan zijn auto aangericht en daarbij geld en navigatie meegenomen ( dom ). Me broertje belde net op dat een jongen in zijn klas zat op te scheppen hoe hij in autos heeft ingebroken waaronder de auto van me maat. Nu zat die jongen dus weer te plannen om nogmaals in te breken en daarbij de subwoofer te jatten van me maat.

Wat kunnen we het beste doen , politie inschakelen? of deze jongen zelf aanpakken?

zelf aanpakken zorg dat je hem op heterdaad betrapt je maten zijn getuige sla hem een keer goed op zijn bek en zeg dat hij je met een mes
heeft bedreigd dan is het zelfverdediging je maten zullen dit getuigen
dan doe je aangifte samen met de jongens op school zit hij zeker vast

groet

Eerst zelf spullen terug halen dan aangifte lijkt me, anders heb je weer kans dat je je spullen nooit meer terug vind.

En oja, voor het geval je hem laat leven; in godsnaam, trap asteblief zo hard tegen zn ballen aan dat ie nooit meer kinderen kan krijgen. Voor een betere wereld.

Ga naar de politie, ondervind dat deze niets doen , dan voer je een wraakactie uit en ben jij verdacht....

Zelf oplossen , niet op een linkse manier maar met geweld , liefst excessief. Angst moet hij krijgen ter voorkoming van weder wraak acties en herhaling.

Terug
Naar boven