Fitness Seller

Dief , hoe aan te pakken?

De lokale pestkop had 4 jaar geleden me pet gestolen op school we hadden toen sportdag, vervolgens had ik hem een paar tikken gegeven na schooltijd:P Werd het een dikke vette heisa. Kwam helemaal zelfs op hart van nederland, juize fm, allemaal kranten en op internet:P Het beste wat je kunt doen is eigenlijk gewoon naar de politie gaan maar k ben bang dat die lui juist er niks tegen gaan doen of diegene komt er met 10 uur taakstraf mee weg.

als hij ontkent is ie niet schuldig, wil je hem echt schuldig laten blijken moeten de blauwe petten surveilleren bij de auto tot hij een x komt. Dat doen ze denk echt niet voor een diefje. gewoon zelf paar aggressieve gasten mee met bivakmuts en slaan en naakt vastbinden ofzoiets.

ik zou m ff een paar t*ring klappe geven!! blijf gewoon van iemand anders zijn spullen af!!

Nee gewoon even flink bang gemaakt. Daarna hebben ze hem laten gaan maar ik denk niet dat ie het ooit nog eens zal doen.

als ik het was geweest (vast in de auto) dan zou ik gewoon de brandblusser hebben gepakt, ruit kapot geslagen en gaan lopen, en hopen dat ze mn gezicht niet hebben gezien:D

aangifte doen, zodat jij je spullen terug krijgt en zodra je die terug hebt. Hem anoniem zonder dat hij weet dat jij het bent hem in elkaar ramme ;) anders doet hij aangifte tege jou en ben je verder van huis

WTF!!! word al gek als ik dit verhaal lees... geen twijfel over mogelijk schakel de BB knok ploeg in en ga hem opzoeken!!!
Niks politie...

in de film "snatch" beweren ze dat een aantal varkens iemand volledig kunnen laten verdwijnen, beesten vreten beenderen en al naar binnen, dus als je een bevriende varkensboer in je vriendenkring hebt, kan je het lijk makkelijk doen verdwijnen :D

En geen lijk = geen bewijs van je moord

in de film "snatch" beweren ze dat een aantal varkens iemand volledig kunnen laten verdwijnen, beesten vreten beenderen en al naar binnen, dus als je een bevriende varkensboer in je vriendenkring hebt, kan je het lijk makkelijk doen verdwijnen :D

focking pikeys...

Met een groepje uitgehongerde afrikaantjes lukt het ook wel!

'k zou hem dood knuppelen :thumbup:

Schiet hem door zijn achterhoofd.

Is er aangifte gedaan of is die gast al kapot geschopt?

Carbomb. En maar wachten :D

De lokale pestkop had 4 jaar geleden me pet gestolen op school we hadden toen sportdag, vervolgens had ik hem een paar tikken gegeven na schooltijd:P Werd het een dikke vette heisa. Kwam helemaal zelfs op hart van nederland, juize fm, allemaal kranten en op internet:P Het beste wat je kunt doen is eigenlijk gewoon naar de politie gaan maar k ben bang dat die lui juist er niks tegen gaan doen of diegene komt er met 10 uur taakstraf mee weg.

ROFL, the most epic story ever.

Ik bedoel, 9/11 was "oké", maar dit verhaal is legendarisch inderdaad...

Terug
Naar boven