Fitness Seller

Sticky Dieren Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882

Get em! :roflol:

• #2.883

Razorbacks

i love how the pigeon’s face and mannerism look naturally chill, so even when they’re caught by the catfish it seems like they’re thinking “well guess i’ll die🤷”

• #2.887

Zelfs Afrikaanse dieren breken in.

:trollfacex:

• #2.888

Mooi programma op 1 over dieren

Screenshot_20210716-233831_Instagram.jpg

Je moet echt een connaisseur zijn om al de bruine roofvogels uit elkaar te kunnen houden. Zie ze ook wel eens rondvliegen maar weet nooit echt wat voor soort ik zie

Je moet echt een connaisseur zijn om al de bruine roofvogels uit elkaar te kunnen houden. Zie ze ook wel eens rondvliegen maar weet nooit echt wat voor soort ik zie
Volgens mij is het met goed zicht en een beetje basiskennis redelijk te doen.

Vroeger kwam ik weleens in Wildgehege Hellenthal, daar hadden ze een ruime collectie roofvogels en deden ook demo's met oa slechtvalken, uilen, gieren en zeearenden. Dat was prachtig! Ze hadden een enorme gier die Whisky heette.

Familie ging met deze (toen) kleine man naar de roofvogelshow, familie ging lopen door het park en andere dieren bekijken , na de volgende roofvogelshow had ik bijna genoeg gezien van de vogels en uilen daar.

Maar van een afstandje een bruine kiekendief, buizerd of een slangenarend kan ik niet goed zien. Zie wel het verschil tussen een uil en een gier

Maar van een afstandje een bruine kiekendief, buizerd of een slangenarend kan ik niet goed zien. Zie wel het verschil tussen een uil en een gier
Ik zie het ook niet, maar volgens mij is het niet heel moeilijk als je weet waar je op moet letten en blijft oefenen.

Oh ja kut zo

Kan het wel bekijken door rechtermuisknop in het videovlak te doen en dan 'copy video url' en zelf in de adresbalk plakken.

Lukt niet met fone. Was dit filmpje

Screenshot_20210724-120641_YouTube.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven