AndroidHealthClinic

Sticky Dieren Topic

Ben ik de enige die de kauw een heel mooi dier vind?

Vreemde kauw in mn tuin

IMG-20210724-WA0004.jpg

Yep. Heb er in Enkhuizen ook al eens een gespot.

Zijn slimme beesten. Herkennen mensen, weten waar mensen wonen en kennen het ritme als ze daar iets bij te winnen hebben. Communiceren en leren ook met en van elkaar. Loop maar eens met kleine blokjes kaas door het park en geef ze die. Binnen een of twee weken zijn ze er zodra jij de deur opent en je rondje doet op vaste tijden en vliegen ze met je mee, wanneer er een vreemde meeloopt houden ze beduidend meer afstand.

Yep, wel leuk idee met wat doppinda's de plaatselijke familie leren kennen.

Yep, wel leuk idee met wat doppinda's de plaatselijke familie leren kennen.
Kaas is goud. Moet je paar keer voor ze neerleggen als ze ergens in een boom zitten.

Mijn opa had enorm geduld met vogels. Toen ik klein was had hij echt grote volières met ontelbare vogels. Later deed hij die met pijn in het hart weg. Toch liet hij vreemde duiven en soms andere soorten uit zijn hand eten in de tuin. Kwam aan op geduld zei hij dan. Is mij nooit gelukt. Duiven zijn sowieso voorzichtig.

Edit. Op de Dam na.

Laatst bewerkt:
Kauwen bij me in de voortuin komen ook al half metertje van me af op stukjes koek en brood af.

IMG_3552.JPG

Prachtige Hollandse herder, t**f net twee jaar oud. Mijn allerbeste vriendin...soms ook een echte draak!

Zelfs volwassen heb ik nog de neiging om ze aaien :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.918
1627587412907.png

Until one day that lion... 🤭

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.920
1627633680317.png

Hast du ein Problem, Junge?

Terug
Naar boven