- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je dat met je drone gedaan? Die beestjes lijken bijna wel nieuwsgierig naar dat ding?Paar diertjes gespot op Madeira.
Helaas helemaal niks gespot op de walvissen- dolfijnentocht, maarja pech heb je soms ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dit is eigenlijk allemaal met de telefoon.Heb je dat met je drone gedaan? Die beestjes lijken bijna wel nieuwsgierig naar dat ding?
Das een Japanse duif.Over gekke vogels gesproken, ik werd vorige week geraakt door een suïcidale duif.
![]()
Nou hup stoppen met olie verbranden en co2 uitstoot enzo.muskusossen komen nog maar op een paar plekken voor.
Op deze plekken worden ze inmiddels wel goed beschermd. Al kan in de toekomst de opwarming van de aarde een groot probleem voor deze dieren opleveren.
Wist niet dat ze nog bestonden. Echt prehistorie vibes imho.
Nou hup stoppen met olie verbranden en co2 uitstoot enzo.

Ik geloof niet dat natuurlijke soorten uitroeien ooit een positief effect gehad heeft?Damn die zit echt helemaal onder, en tot wel 80000!
Konden we teken maar uitroeien, of zou dat weer allemaal nadelige gevolgen hebben?![]()
Ik geloof niet dat natuurlijke soorten uitroeien ooit een positief effect gehad heeft?Damn die zit echt helemaal onder, en tot wel 80000!
Konden we teken maar uitroeien, of zou dat weer allemaal nadelige gevolgen hebben?![]()
Ik geloof niet dat natuurlijke soorten uitroeien ooit een positief effect gehad heeft?