Fitness Seller

Sticky Dieren Topic

:angstig:

Ja weet ik veel. Ik weet natuurlijk wel veel, maar niet alles. Probeer zo weinig mogelijk te weten want dat is allemaal ballast. In de wetenschap maak (schep!) je nieuw weten, dat is de name of the game.

Als je iets specifieks wil onderzoeken moet je je er wel enorm in verdiepen. Daarnaast moeten je de basis principes, zeg maar de spelregels, goed kennen.

Weten is voor godsdienst geleerden e.d.

Ik heb natuurlijk wel een educated guess.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.546
1736421437652.png

My K9!

Duivelse beesten. Moet je bedenken wat men dacht toen ze dit duizenden jaren geleden zagen.

• #3.552
Ze zijn sociaal, eten en slapen graag samen en communiceren met een breed scala aan gebaren, gezichtsuitdrukkingen en geluiden. We praten dan over de familie van gelada’s in de Rotterdamse dierentuin Diergaarde Blijdorp. De apen, die lijken op bavianen, zonder de felrode bips, stonden zó fotogeniek naast elkaar dat dierverzorger Lisa ze direct vastlegde. En dat leverde een prachtplaatje op.

IMG_9484.jpeg

• #3.553
Dat waren die schildpadden die zo lekker zijn toch? grapje

kijk: https://www.instagram.com/reel/DIJZvxjNyJ-/

:thinking:

Leipe shit. Volgende de mammoet?

The dire wolf isn’t the only animal that Colossal, which was founded in 2021 and currently employs 130 scientists, wants to bring back. Also on their de-extinction wish list is the woolly mammoth, the dodo, and the thylacine, or Tasmanian tiger. Already, in March, the company surprised the science community with the news that it had copied mammoth DNA to create a woolly mouse, a chimeric critter with the long, golden coat and the accelerated fat metabolism of the mammoth.
Leip

1744060466067.png

Rare mammoet. :fuu:

Terug
Naar boven