XXL Nutrition

Sticky Dieren Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081

:roflol:

Jammer dat hij het hoofd van zijn 'trainer' er niet afsloeg.

• #1.082
Wel eens over nagedacht: Je kunt je niet redden tegen een beer. Ze kunnen harder rennen, beter klimmen, beter zwemmen en qua kracht win je het al helemaal niet.

PROD-unnamed-7.jpg

Student Darsh Patel on a hike took this picture of his approaching killer – a 302lb black bear.

Moments later the 22-year-old was fatally mauled. Police found the beast standing guard over Darsh’s corpse and recovered the photos from his phone.

It is believed Darsh and his pals had been warned about the creature but had walked closer to look at it.

Darsh shouted to his friends to flee as the bear pursued them. He was last seen scrambling up some rocks trying to escape.

He died in September 2014 and is believed to have been the first person killed by a bear in New Jersey, US, in 150 years.

Grizzlies zijn veel gevaarlijker dan zwarte. Lopen er in de USA alleen al half miljoen rond. Fatalities zijn te verwaarlozen.

• #1.084

Nogmaals het bewijs dat Russen zo gek als een achterdeur zijn. :emo:

• #1.085

Wat is dit nu weer? :roflol:

• #1.087
In Australië hebben ze allerlei rare beesten. :angstig:

Zag eens een vent die gebeten was door een spin. Men heeft zijn hand moeten amputeren. :eek:

In Australië hebben ze allerlei rare beesten. :angstig:

Zag eens een vent die gebeten was door een spin. Men heeft zijn hand moeten amputeren. :eek:

Black widow :p

En je hebt nog zon vage spin daar, en een boel slangen.. en een vis die naalden van een paar cm in je voet douwt.. en een slak die als die je steekt zo giftig is dat de kans dat je dood gaat groter is dan dat je blijft leven :roflol:

In Brazilië heb je ook een spin waar je een epische boner van krijgt (srs)

Black widow :p

En je hebt nog zon vage spin daar, en een boel slangen.. en een vis die naalden van een paar cm in je voet douwt.. en een slak die als die je steekt zo giftig is dat de kans dat je dood gaat groter is dan dat je blijft leven :roflol:

In Brazilië heb je ook een spin waar je een epische boner van krijgt (srs)

In 2017 oog in oog met een slang gestaan en een schorpioen achterna gerend:cool:

En o ja, met een kangeroo in het wild gespeeld. hij heeft me wel gekrabd.

• #1.091
Ben geen fan van slangen.

g6f0CWy.jpg

• #1.094

Tyson blijft me bij. :(

Komt voornamelijk door de flexibele wervelkolom bij schouders EN heupen. Hebben windhonden ook, in tegenstelling tot andere hondenrassen.

• #1.100
Jammer genoeg zijn windhonden vaak de dupe van hun eigen kunnen. Als ik me niet vergis worden ze in Spanje op allerlei creatieve manieren afgemaakt (door criminelen) wanneer ze niet voldoende presteren.

Zeg nein tegen competitief windhondenrennen. :)

Terug
Naar boven