- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel erg
Maar als ik dan lees wat ze allemaal proberen om die laatste paar in leven te houden, met reageerbuisbevruchting te werken enzo vraag ik me af of ze niet beter er lessen zouden uit kunnen trekken en de moeite in andere soorten zouden moeten stekenHeel ergMaar als ik dan lees wat ze allemaal proberen om die laatste paar in leven te houden, met reageerbuisbevruchting te werken enzo vraag ik me af of ze niet beter er lessen zouden uit kunnen trekken en de moeite in andere soorten zouden moeten steken

Heel ergMaar als ik dan lees wat ze allemaal proberen om die laatste paar in leven te houden, met reageerbuisbevruchting te werken enzo vraag ik me af of ze niet beter er lessen zouden uit kunnen trekken en de moeite in andere soorten zouden moeten steken
Hoeveel moeten er nog uitsterven eer ze lessen trekken?
Het gaat dan nog over een vader bij z'n dochter en kleindochterWhy? Kost maar 9mio EUR zo'n kunstmatige inseminatie...![]()
Waarschijnlijk ook goed voor de genen...Het gaat dan nog over een vader bij z'n dochter en kleindochterWaarschijnlijk ook goed voor de genen...

Niet echt he.. Maar ja niet alle incestueus verwekte nakomelingen zijn downie's. Uiteindelijk komen we allemaal uit 1 cel, die zich gedeeld heeft en zo verder![]()
Ik kom niet uit dezelfde cel als Johny
Klopt, feitelijk komen alleen meerlingen soms uit dezelfde cel. Maar onze oorsprong ligt toch echt in een single cel... (Volgens mensen die daar verstand van zeggen te hebben)