XXL Nutrition

Sticky Dieren Topic

vanaf 1:40

Screen-Shot-2016-03-07-at-14.51.35.png

Heel erg :( Maar als ik dan lees wat ze allemaal proberen om die laatste paar in leven te houden, met reageerbuisbevruchting te werken enzo vraag ik me af of ze niet beter er lessen zouden uit kunnen trekken en de moeite in andere soorten zouden moeten steken

Why? Kost maar 9mio EUR zo'n kunstmatige inseminatie... :o

Heel erg :( Maar als ik dan lees wat ze allemaal proberen om die laatste paar in leven te houden, met reageerbuisbevruchting te werken enzo vraag ik me af of ze niet beter er lessen zouden uit kunnen trekken en de moeite in andere soorten zouden moeten steken

Hoeveel moeten er nog uitsterven eer ze lessen trekken?

Het gaat dan nog over een vader bij z'n dochter en kleindochter :rolleyes: Waarschijnlijk ook goed voor de genen...

Niet echt he.. Maar ja niet alle incestueus verwekte nakomelingen zijn downie's. Uiteindelijk komen we allemaal uit 1 cel, die zich gedeeld heeft en zo verder :o

image?id=852041495889&t=3&plc=WEB&tkn=*9ufINivvfJPTPYZJHK-WHlEoMyA.jpg

Sand cat - Felis margarita

Martha, the last passenger pigeon, alive in 1912
800px-Martha_last_passenger_pigeon_1914.jpg

Er wordt geschat dat er ten tijde van de komst van de Europese kolonisten niet minder dan 3 tot 5 miljard van deze vogels rondvlogen. De vogel trok vaak op onregelmatige tijden in grote vluchten over het continent. In 1866 duurde het in Ontario 14 uur voordat een vlucht trekduiven gepasseerd was. Er moeten toen meer dan een miljard vogels overgekomen zijn.

Toch stierf de vogel in luttele jaren uit. Dit was het gevolg van de ongebreidelde jacht die erop gemaakt is, hoewel ontbossing ook een bijdrage geleverd kan hebben.

Bij een bepaalde broedkolonie in Michigan werden er in 1874 zo'n 25.000 vogels per dag afgemaakt. In de jaren tachtig van de negentiende eeuw werd de vogel duidelijk met uitsterven bedreigd en op 1 september 1914 stierf het laatste exemplaar, Martha genaamd, in de Cincinnati Zoo and Botanical Garden.

They stopped the pigeon :(

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.180

Heb net in m'n broek gescheten.

Terug
Naar boven