AndroidHealthClinic

Sticky Dieren Topic

Bezoekers in dit topic

Goffedomme hoe schattig :roflol:
 
proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F11ranpz_th.gif
Lijkt me heel irritant een beestje dat de godganse dag achter je aanloopt alsof je honing aan je konnie hebt
 
  • Like
Waarderingen: mat
Dan eet je het toch gewoon op op? :lick:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Lijkt me heel irritant een beestje dat de godganse dag achter je aanloopt alsof je honing aan je konnie hebt
Jij hebt liever wat anders in je konnie zeker. :eyebrow:
 
Jij hebt liever wat anders in je konnie zeker. :eyebrow:
Nee, heb soms last van aambeien. Wil die vuiligheid niet.

Maar je weet: Als je zoiets post ben je er zelf zo eentje. Die psychologie heb ik wel door. Probeer je jezelf in de schaduw te zetten door anderen te beschudigen.

Zo te horen aan jouw avonturen in de sauna ben jezelf zo.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nee, heb soms last van aambeien. Wil die vuiligheid niet.

Maar je weet: Als je zoiets post ben je er zelf zo eentje. Die psychologie heb ik wel door. Probeer je jezelf in de schaduw te zetten door anderen te beschudigen.

Zo te horen aan jouw avonturen in de sauna ben jezelf zo.
Ik probeer niets te verbloemen hoor, vandaar dat ik mijn sauna-avonturen openlijk heb gedeeld hier. Ik kan je wel even PM'en wanneer en waar mijn volgende saunabezoek gepland staat. Meeting point is het bubbelbad. Linkerhand naar rechteroor is het herkenningsteken. ;)
 
Harde peñorita is het universeel teken, stelletje noobs.
 
Harde peñorita is het universeel teken, stelletje noobs.
Die zie je niet als ik in het dubbelbad zit... maar je voelt 'm wel. :eyebrow:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Bouwvakkers redden “hond” uit bevroren rivier, maar het blijkt iets heel anders te zijn

Drie bouwvakkers hebben donderdag een dier gered dat vastzat in een bevroren rivier in Estland. De mannen dachten aanvankelijk dat het om een hond ging, tot ze in de dierenkliniek aankwamen. Daar bleek het om een jonge wolf te gaan.

De drie bouwvakkers waren op weg om baggerwerkzaamheden uit te voeren nabij de zuidwestelijke stad Parnu toen ze het uitgeputte dier zagen in de bevroren rivier. Ze maakten zo snel mogelijk een pad over een lengte van 100 meter ijsvrij zodat ze het dier konden bevrijden.

Vervolgens wikkelden ze het dier in een handdoek en reden ze ermee naar een nabijgelegen dierenkliniek. “Hij was rustig en heeft op mijn benen geslapen”, zegt Rando Kartsepp, een van de redders, aan de Estse krant Postimees. “Als ik mijn benen eventjes wou strekken, hief hij zijn kop op.”

Eenmaal in de dierenkliniek hadden de mannen en het personeel al een vermoeden dat het niet zomaar over een hond ging. Een lokale jager kon uiteindelijk bevestigen dat het om een jonge wolf ging.

De wolf, die waarschijnlijk zo’n jaar oud is, was ernstig onderkoeld en in shock. Het dier kreeg ook medicatie tegen parasieten. Nadat hij hersteld was, werd hij weer vrijgelaten in het wild met een gps-tracker in een “mooie, gele halsband”, aldus de dierenkliniek.
Those are some tough Estonians!

BgWBJ2D.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
Waarom zijn die GPS trackers anno 2019 nog steeds zo absurd omvangrijk? :thinking:
 
Google is op verminkte koppen van leeuwen door giraftrappen.
 
De Mapogos wisten wel raad me een giraf. :emo:

Brothers in Blood: The Lions of Sabi Sand (2015)

This is a powerful documentary, filmed over a 16 year span, about the rise of a Coalition of six lions, branded The Mapogo Lions, and their takeover of the largest territory by a pride.

Niet altijd even leuke beelden.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Man describes killing mountain lion during attack

Travis Kauffman, the Colorado jogger who fought off a mountain lion that attacked him during a run on Feb. 4, described to the media on Thursday how he defended himself and ultimately killed the predator by suffocating it.


 
Ja, 't is wat. :emo:
 
Back
Naar boven