XXL Nutrition

Sticky Dieren Topic

Bezoekers in dit topic

Leven paar miljoen kaaimannen in de Pantanal. Is volgens mij gewoon everyday business voor de jags.
 
Miste wel een beetje z'n sprong. (@ rechtse achterpoot)
 
Dan sprong ie te ver. Was precies in de roos. Gewoon goed uitgedoktert.
 
1571611296739.png
 
De zwangere wolf Naya is wellicht doodgeschoten. :(

Fucking Limburgers! :mad:
 
  • Wow
Waarderingen: ACE
Ook in Nederland drie wolven spoorloos verdwenen
Ook in Nederland zijn drie wolven die er een poos rondliepen, nu spoorloos verdwenen. De Nederlandse Zoogdiervereniging sluit niet uit dat de dieren zijn doodgeschoten door stropers, aldus een woordvoerder dinsdag. De voorbije dagen raakte bekend dat de Belgische wolvin Naya waarschijnlijk ook moedwillig is gedood.

De genetische data van wolven worden in heel West-Europa bijgehouden en gedeeld. Als een wolf sporen achterlaat of ergens dood wordt gevonden, is die informatie tot in Tsjechië en Polen bekend. De drie vermiste wolven GW849f, GW953m en GW955m zijn nu spoorloos.

Van de Duitse wolf GW955m werd vorig jaar een filmpje gemaakt toen het dier de snelweg A28 bij Putten in het oosten van Nederland overstak. Sindsdien ontbreekt elk spoor van deze wolf. GW953m viel tussen maart en mei 2018 schapen aan in Overijssel en Drenthe en is daarna verdwenen.

Het zou kunnen dat de wolven zijn verdronken bij het oversteken van een rivier, hoewel de zeer sterke dieren dat gewoonlijk best kunnen, aldus de Zoogdiervereniging. Ze heeft echter geen concrete bewijzen dat de wolven in handen van stropers zijn gevallen.
Ik wil jagen op stropers. :)

Sie werden ersaufen in ihrem eigenen blut! :mad:
 
penis-and1_3.jpg


"Eend kan 40 cm lange penis uitrollen"

Shiiieeettt
 
Nou, daar kan ik niet van meespreken.
 
Back
Naar boven