XXL Nutrition

Sticky Dieren Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
Je blijft wel erg koel onder de afgeschoten en 'verdwenen' wolven in De Lage Landen? :thinking:

Ik ga me niet meer aantrekken van al het leed op de wereld. Ik denk nu eens een keer aan mezelf!

Wat afschot houdt de herkolonisatie heus niet tegen. Levensvatbare populatie in NL zal toch nooit hoger zijn dan enkele paren. Krijgen hier echt geen aantallen zoals in de Karpaten of in de Taiga.

Ik maak me meer zorgen om de migratie van jaguars naar de USA vanuit Mexico. Ook al ben ik de grootste Europese fan van Trump wil ik die muur maar toch ook weer niet.

Saiga antilopen zien er uit als aliens

• Like
Waarderingen: mat
  • #1.967
Wat afschot houdt de herkolonisatie heus niet tegen. Levensvatbare populatie in NL zal toch nooit hoger zijn dan enkele paren. Krijgen hier echt geen aantallen zoals in de Karpaten of in de Taiga.
Jagen op Wolven is, omdat ze een beschermde diersoort zijn, verboden binnen de EU. Ongeacht hoe beperkt hun lebensraum is. Overigens was Naya, zo goed als zeker al, bevallen waardoor de jongen zijn gecrepeerd. :(

Volgens Jan Loos van Welkom Wolf is de wolvin (Naya) dus al voor de zomer doodgeschoten en zijn de jongen gestorven. "Zij werden nog gezoogd en het mannetje (August) kan die taak niet overnemen. Wellicht zijn ze van honger omgekomen en opgegeten door een roofdier."

Eerst de wolf al bijna terug en nu de lynx. Het is wachten op de eerste beer sinds eeuwen hier weer.
Wilde bruine beer duikt op in Duitsland

Is nog wel stukkie.

2025 eerste beer gespot in Zuid-Limburg.

Benieuwd!

• #1.971
Als ze worden vermoord zal het je toch koud laten. :dunno:

Als ze worden vermoord zal het je toch koud laten. :dunno:
Welkom op het internet. Elk woord wordt onthouden.

Zat toen ff in een dont care roes.

Meende er niks van.

Als bruintje de beer komt naar nl steek ik de vlag uit.

Afschot hou je niet tegen. Echt niet.

Ik ben Lepke en zal delegeren.

Niet taggen zodat we afdwalen en zo een spam golf komt

• #1.977
Ik heb een vermoeden dat @Sanca Magni wel fan is van wolven en/of beren. (of stropers executeren)

1572468944460.png

:heart:

Verdiep je eens in de gobi beer, H.

Echt een beerke voor jou

Dat gerucht dat tijgers op beren jagen vind ik intrigerend.

Terug
Naar boven