Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ethisch is gewoon onethisch met 2 letters minder...

Ja en gevaarlijk is gewoon ongevaarlijk met 2 letters minder.![]()

schandalig hoe er wordt omgegaan met de achtergebleven kuikens. ik zal dat wijf eens flink waterboarden en verhongeren totdat ze een ons weegt.
van zo'n molen vernemen ze vast niet zoveel, waarschijnlijk de snelste manier.Dit is de normale gang van zaken, maat van mij heeft ook gewerkt bij zo'n situatie, daar werden de kuikentjes ook in een huge-ass papierversnipperaar idee gedumpt. Heb al wat zieke verhalen gehoord wat ze daar mee hebben gemaakt (was er eentje wiens vleugeltjes en pootjes eraf lagen, die nog leefde, of werknemers die gaan ****en met kuikentjes omdat ze toch dood moeten)..
Is gebeurd..Dit is de normale gang van zaken, maat van mij heeft ook gewerkt bij zo'n situatie, daar werden de kuikentjes ook in een huge-ass papierversnipperaar idee gedumpt. Heb al wat zieke verhalen gehoord wat ze daar mee hebben gemaakt (was er eentje wiens vleugeltjes en pootjes eraf lagen, die nog leefde, of werknemers die gaan ****en met kuikentjes omdat ze toch dood moeten)..

dacht jij soms dat ik een punt wou maken met mijn post?![]()

# Batterijkippen: In een legbatterij zitten 18 kippen per m2. Nederland (2005) heeft 14.5 miljoen batterijkippen. De dieren kunnen niet naar buiten, de snavels worden geknipt of gebrand en er zijn geen legnesten, zitstokken of stofbaden.
# Vleeskippen: Vleeskippen zijn kuikens van ongeveer 6 weken oud. In deze 6 weken groeien ze tot een gewicht van zo'n 2,5 kilo. De kuikens worden gehouden in grote schuren waar 16 tot 24 dieren per m2 zitten. De kuikens kunnen niet naar buiten en de schuren hebben geen ramen. Omdat slapende dieren niet groeien, worden de kuikens 23 uur per dag wakker gehouden.
ethisch is gewoon onethisch met 2 letters minder...
Anus is gewoon Angelus met 3 letters minder.
Maar onethisch is het zeker. Zou dit btw onder het opzettelijk doden van dieren vallen?

Omg ik dacht aan exact hetzelfde hahaha.
Anus is gewoon Angelus met 3 letters minder.
Maar onethisch is het zeker. Zou dit btw onder het opzettelijk doden van dieren vallen?

Toepasselijke emoticons, doosje kuikens laten lopen en dan met paintballguns erop schietenIs gebeurd..
of je bespaart je de tijd van zon lange post te maken en leest de vorige suggesties over genetische manipulatie.