XXL Nutrition

Dikke ik

grappig dat iedereen die zegt dat hij te weinig eet hoge bf heeft

Snap het niet meer? Dus je eet bijna niks maar omdat je veel eiwitten binnen krijgt maakt dat dus niks uit?

(Verder zieke lichaam abi, netjes!)

eght dik

Zeker goed fysiek, zwaar jelly op je schouders.

• Topic Starter Topic Starter
vandaag zware borstdag gehad, ging erg lekker.

bp

20xstang
12x60kg
10x90kg
8x120kg
4x140kg
4x150kg
3x160kg 1 rep met hulp
8x120kg

incline db

4x8x40kg

daarna nog presses en flys en 15 min cardio :)

Gisteren rug gedaan, ik weet niet maar ik raak echt snel uitgeput. Op die fiets richting sportschool raak ik al buiten adem, volgens mij komt dit door de tren. Maar had die 2 weken geleden niet, vind het wel raar. gisternacht ook met coïtus, ik kon gewoon niet ik zweette me kapot kreeg geen adem zo ****ed up.

Training ging ook niet lekker gister, deadlift tot 160kg x6 reps meer kon ik niet, daarna nog tbar rows, cable rows, pull ups enzo

fotootje van gister,

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 16:06 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

back, moeite met pose :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit kerel!
Je vermoeidheid kan best met je kuren te maken hebben, maar misschien ook met je voeding. Krijg je genoeg ijzer binnen?

Ziet er goed uit kerel!
Je vermoeidheid kan best met je kuren te maken hebben, maar misschien ook met je voeding. Krijg je genoeg ijzer binnen?

ik heb geen idee of ik genoeg ijzer binnen krijg, voeding is zelfde als vorige maand. Vind het dus raar dat ik nu opeens zo snel uitgeput raak

Ik kan invallen met coïtus hoor.
Holla at ya boy

Krijg je voldoende vitamines binnen? (B-complex, C?)

update:

anderhalf week rustig aan gedaan en gejunkt, ben iets aangekomen maar dat heb ik zo weer kwijt. Gister weer gebankt, dacht dat ik geen kracht had maar wel 3x160kg alleen dus gaat wel goed. Vanaf eind deze week begin ik ook met methyltren ga dat 4 weken doenkijken hoe droog ik ga worden

hoevaak ben je naar zonnebank gegaan? en hoevaak ga je per week momenteel

Echt goed fysiek blijft dit

heb jij coïtus?! olum je bent toch muslim!

Beste natural die ik ken!
Voorbeeld voor velen.

Terug
Naar boven