XXL Nutrition

dikke reet

J3 We3T TogGgG, AnD3rS gE3n kUd0'S

Hey Kudo lover. Mag je vriendin mijn reet binnenkort eerst ff beoordelen of die wel spuitable is;)

hihihiih, riesje toch....je leeft in een droomwereld. jouw glutes? als wij naast elkaar op podium zouden staan, blaas ik je met elke pose vierkant weg.
massa is leuk maar ik belichaam ethiek:D

Kom maar trainen:D
Zal ik je zogenaamde ecto ethiek gaan beoordelen. Na een gruwelijke trainingssessie waarna je alleen maar op de grond kruipend rare geluiden zal maken.
Als jouw vrouwtje mijn billen heeft gezien, kijkt ze niet eens maar naar je aarsje:D

Kom maar trainen:D
Zal ik je zogenaamde ecto ethiek gaan beoordelen. Na een gruwelijke trainingssessie waarna je alleen maar op de grond kruipend rare geluiden zal maken.
Als jouw vrouwtje mijn billen heeft gezien, kijkt ze niet eens maar naar je aarsje:D

ecto? :verneder: dat zul je bedoelen.

kijk riesje....feit dat jij met zwaardere gewichten traint dan ik wil niet zeggen dat je mijn intensiteit aankan. als je zou trainen zoals deze adonis zou je binnen no-time op de hart bewaking liggen, je weet toch.
verder mag je altijd langs komen om je aarsje te laten zien in mijn nederige stulpje:D hebben 0,8x80mm al besteld bij de apotheek.

Jullie kennen elkaar?

je verdraait de feiten alweer. maar goed defeiten
- shirley vind je nie lekker
- je traint met lage intensiteit
- je vindt mijn fysiek inferieur aan de jouwe

zegt al genoeg toch:D

enfin: toch een KuSj3

Shirley is niet lekker. Je bent de enige die dat wel vind.
Je hield me zelfs toen ik geblesseerd was niet bij.
Haha, over fysieken gaan we niet eens praten. Kom je nieuwe slim line look maar eens showen. Je komt al 4 maanden weer een keer trainen, maar ik heb je nog niet gezien:D

Terug
Naar boven