MuscleMeat

Dilemma...

Bilbolone

Novice
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
Beste bodybuilders,
Graag wil ik mezelf voorstellen. Ik ben een man van 23 uit belgië die al 5 jaar serieus traint. Momenteel sta ik op 8 % ca 78 kg. Ik ben al 23 weken bezig met Test E only op 250 mg . Ik heb sinds start van mijn kuur altijd 500-1000 calorien onder mn onderhoud gegeten om zo droog mogelijk te kunnen staan,maar nu wil ik gaan bulken (offseason) zodat ik volgend jaar kan meedoen aan een wedstrijd want momenteel ben ik sowieso niet groot genoeg voor mijn klasse.
Mijn vraag aan jullie is,moet ik eerst off komen en dan pas bulken of nu direct aan de slag gaan zonder off te gaan?
Met vriendelijke groet

Waarom zit je al op 250mg? En ik denk dat je sowieso eerst flink moet bulken en dan pas gaan droog trainen, want 8% 78kg @1.84 is niet heel denderend imo...

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zit je al op 250mg? En ik denk dat je sowieso eerst flink moet bulken en dan pas gaan droog trainen, want 8% 78kg @1.84 is niet heel denderend imo...
Het is mijn eerste kuur dus ik wou eerst zien wat het deed met me...En je hebt gelijk ik ben veel te smal voor mijn lengte,daarom wil ik niet echt off en gewoon bulken met deca an dia ofzo erbij.Maar heb ook gelezen dat te lang on niet goed is en aangeraden is om hcg te gebruiken tijdens mijn kuur? Klopt dat of hoeft dat niet.

Hcg is verstandig als je nog kinderwensen hebt. Op je 23ste levensjaar kan je hier in mijn ogen geen weloverwogen beslissing over maken. Dus ik zou er gewoon hcg naast zetten voortaan, voor het geval je later kinderen wilt.

Als je aan wedstrijden mee gaat doen, zou ik persoonlijk gaan voor blasten & cruisen.

Waarom wil je zo droog mogelijk staan als er, met alle respect, niet echt veel massa is. Met andere woorden, wat wil je showen dan?

Beste een stevige bulkkuur met solide voeding in elkaar flansen en rap kilo's gaan plakken

Naja als je al 23 weken ON bent en nog niet OFF gaat was hcg wel handig geweest ja. Daarbij leg je met 250mg test alleen je eigen productie plat, dus ik zie het nut daar niet echt van in. Het lijkt me verstandig als je gewoon OFF gaat en goed gaat nakuren. Na je kuur jezelf eens goed gaan inlezen over ass want je komt over alsof je er geen hol van begrijpt... Steroids zijn geen speelgoed maat, je kan er goed van naar de klote gaan als je er niet zorgvuldig mee om gaat!

Ja maar dan moet ik voor lange tijd off he,dan kan ik pas weer beginnen als offseason bijna afgelopenis..

Lekker duidelijk...

Je moet precies niks. We wisselen alleen bepaalde meningen hierover uit. Jij bepaalt wat je ermee doet, niemand minder.

Maar als je het zo bekijkt, en niet off wilt, dan ga je toch blasten & cruisen, wie houdt je tegen?

wat was/ is dan de gedachte achter 23weken ON te zijn? je wou weten hoe je erop ging reageren? kon je toch na +- 8weken ook al weten
zou idd off gaan, en in de cut wat hoger doseren, of je wedstrijdplannen uistellen

wat was/ is dan de gedachte achter 23weken ON te zijn? je wou weten hoe je erop ging reageren? kon je toch na +- 8weken ook al weten
zou idd off gaan, en in de cut wat hoger doseren, of je wedstrijdplannen uistellen
Ik was 4 maanden in het buitenland en had alleen test meegenomen zonder nolva dus moest wel 23 weken on zijn,ben nog maar net teruggekomen..

Terug
Naar boven