MuscleMeat

Dip belt

I Against I

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m73
Massa
79kg
Vetpercentage
18%
;)Zou voor de bovenste kiezen,

Ik zou ook die van Fitness Seller pakken.

Ik heb er een gemaakt van me oude powerbelt, 2 ringen erin gestanst en ketting erdoor heen met haak en klaar is kees.;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er een gemaakt van me oude powerbelt, 2 ringen erin gestanst en ketting erdoor heen met haak en klaar is kees.;)

Zelf maken ga ik niet riskeren.
Heb liever dat ik zeker weet dat de nest niet afbreekt van het moment dat ik er wat gewicht aan hang:D

Hmmm komt eigenlijk op een 30euro neer dan inc verzending.
Hoeveel gewicht kan ie hebben en zit ie comfortabel?

werkt bij mij perfect hangt schijf van 50kg tussen(aan) dus;)

Maar heb trouwens ook geen gewone powerbelt dus kan ik evegoed ineens dip belt kopen.
Men vader heeft wel pas nieuwe riem gekocht maar die ga ik niet vernken om er dip belt van te maken:D

Zelf maken ga ik niet riskeren.
Heb liever dat ik zeker weet dat de nest niet afbreekt van het moment dat ik er wat gewicht aan hang:D

Hmmm komt eigenlijk op een 30euro neer dan inc verzending.
Hoeveel gewicht kan ie hebben en zit ie comfortabel?

Ben zelf nog tot 17,5KG gekomen voor mijn rugblessure weer opspeelde, hij zit verder wel comfortabel.

Gebruik ook een gewone riem en die is niet eens van leer, ketting erdoor en die houd al 80 kg :)
Maar zoals je zei als je toch geen gewone riem hebt kan je net zo goed een dipbelt halen.

Ik heb deze

Megafitness-Shop

Voor dat geld kan je imo niet sukkelen, goed stevig spul ook. Kan je gerust een kilo of 100 aanhangen geloof ik, maar zo'n beest ben ik niet.

ik ga seffes eens in hasselt rondpluizen of ik ergens een dip belt vind

Maak het gewoon zelf:) wss heb je een bodybuildersriem al, dus plooi je gewoon twee ijzers eventueel met een rubberen omhulsel in een S vorm die steek je in je riem en je hebt een U vormig draagvak om een halter in te leggen.

Maak het gewoon zelf:) wss heb je een bodybuildersriem al, dus plooi je gewoon twee ijzers eventueel met een rubberen omhulsel in een S vorm die steek je in je riem en je hebt een U vormig draagvak om een halter in te leggen.

ik heb zo'n nylon riem, tot 20kg hang ik ze zo aan de sluiting maar toen ik 40kg aanhing om te dippen vloog die shizzle tegen de grond, maar goed dat ik met mn voeten in de lucht hing :D

Good luck:DDenk niet dat je daar iets gaat vinden.
Maar als het toch zo is, let me know:D
Tot nu toe denk ik er nogaltijd aan om deze te gaan bestellen: Bodybuilding.com - Grizzly Fabric Dipping Belt - Molds To The Body! On sale now!
Kost toch ook geen reet met die lage dollar tegenwoordig.

ik weet niet, ik denk/hoop dat ze dat bij topsport wel gaan hebben...dan ook maar ineens 2 20'ers bijkopen :D

ik heb nog nooit in amerika besteld

ik weet niet, ik denk/hoop dat ze dat bij topsport wel gaan hebben...dan ook maar ineens 2 20'ers bijkopen :D

ik heb nog nooit in amerika besteld

Dat kan idd mss nog de eenigste winkel zijn waar het te vinden is.
Of Home ? maar denk het nie daar.
Ik heb al 2keer van amerika bestelt, nog nooit iets mis mee gelopen, alles is cheaper daar dus good shizzle:D

Dat kan idd mss nog de eenigste winkel zijn waar het te vinden is.
Of Home ? maar denk het nie daar.
Ik heb al 2keer van amerika bestelt, nog nooit iets mis mee gelopen, alles is cheaper daar dus good shizzle:D

cool, in de physique krijg ik korting via mn muaythaiclub :D
maar ik vrees ook dat ze dat niet gaan hebben daar

Terug
Naar boven