Fitness Seller

Dirty Dutch Outsiders

Joh. :D

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Nog ff met Mr.J gemeet, de beste man was ook in een respectabele staat van kortheid en zag ik ff later met twee sletjes van buitenlandse afkomst chanteren. Goed bezig :thumbup:

Kwam daar helaas niet verder mee, later nog wel met een afgetraind poppetje gestaan. Meisje bleek al 6 jaar aan Thaiboxen te doen en deed ook wedstrijden. Mooi figuurtje en heel lief koppie, had die combi echt niet kunnen verzinnen. :D Kon helaas niet te lang klef doen want haar vriendje zocht haar, dus we moesten beide onze weg weer vervolgen. PS: Ze bleek 16 te zijn? Wtf?! :p

Wazig avondje, maar wel genoten hehe. :P

Laatst bewerkt:
Joh. :D

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Kwam daar helaas niet verder mee, later nog wel met een afgetraind poppetje gestaan. Meisje bleek al 6 jaar aan Thaiboxen te doen en deed ook wedstrijden. Mooi figuurtje en heel lief koppie, had die combi echt niet kunnen verzinnen. :D Kon helaas niet te lang klef doen want haar vriendje zocht haar, dus we moesten beide onze weg weer vervolgen. PS: Ze bleek 16 te zijn? Wtf?! :p

Wazig avondje, maar wel genoten hehe. :P

Je hebt toch wel vertelt dat je moderator van dbb bent he?

Vond de bass btw wel minimaal, had wel iets harder gemogen. Over het algemeen was het geluid wel dik in orde

Nog iemand wat lopen playen?:p

Inderdaad mager.

Ben sowieso niet zo'n grote fan van Chuckie. Chuckie heeft zijn naam/faam mee, maar op de electro-house stage lopen er tegenwoordig jongens rond met meer skills dan chuckie. Denk aan jongens als Ryan Marciano, Sunnery James, Gregor Salto, Benny Rodriques en Rockid.

Kunnen de namen nog commerciëler.
Hoeveel betaal je eigenlijk voor zo'n kaartje?

Inderdaad mager.

Ben sowieso niet zo'n grote fan van Chuckie. Chuckie heeft zijn naam/faam mee, maar op de electro-house stage lopen er tegenwoordig jongens rond met meer skills dan chuckie. Denk aan jongens als Ryan Marciano, Sunnery James, Gregor Salto, Benny Rodriques en Rockid.

Ze hadden Ryan en Sunnery ook nooit een eigen stage moet geven, die jongens zijn goud. Die moet je gewoon in de mainstage laten spelen.:o

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Kunnen de namen nog commerciëler.
Hoeveel betaal je eigenlijk voor zo'n kaartje?

50 euro.

Ze hadden Ryan en Sunnery ook nooit een eigen stage moet geven, die jongens zijn goud. Die moet je gewoon in de mainstage laten spelen.:o

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

50 euro.

Hoop geld. Maar valt me opzich nog mee.

Wat een feest! Heb me uitstekend vermaakt, mijn beste feest tot nu toe. Vind alleen dat Sunnery James en Ryan Marciano gewoon in de mainstage thuis horen. op naar 27 februari Amazone Project! Wie nog meer?! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond het een vet feest, maarja stond ook lekker met wat snoepjes.

Kwam Ed van Amsterdam nog tegen vooraan :P

Volgend jaar weer hoor :D

Peter Aerts liep er trouwens ook nog rond. Met een GIGANTISCHE buffel.

Die gasten worden daar toch zeker wel voor betaald? Kan me niet voorstellen wat Peter Aerts op zo'n feest wil doen.

Gek genoeg ben ik weinig buffels tegengekomen op dit feest behalve Overeem.
Heel weinig inderdaad. Liepen ook vrijwel geen gasten topless rond trouwens

Maar t was wel de grootste die ik ooit in het echt ben tegengekomen.

Die gasten worden daar toch zeker wel voor betaald? Kan me niet voorstellen wat Peter Aerts op zo'n feest wil doen.
Wat weet jij nou van de muzieksmaak van Peter Aerts af???

Terug
Naar boven