Fitness Seller

Dirty Dutch Outsiders

Ik heb vanuit mijn nuchtere oogpunt achter de bar toch behoorlijk wat buffels gezien hoor..

Als ik zo hoor hoe hij is (rustig en gefocust op z'n sport) lijkt het me sterk dat je naar house feesten gaat.
Kan het natuurlijk mis hebben, was maar een verwondering.
Hij zal zich niet klem gezopen hebben, maar sporters gaan ook gewoon feesten hoor ;)

@Mike, waar stond je ergens achter de bar eigenlijk

vooral in de amazone hal, aan het eind van die rode tunnel. waar het best rustig was, maar tussen 0200 en 0400 rechts van main

Toch raar dat er zoveel buffels van DBB rondliepen, maar niemand een beest rond heeft zien lopen behalve Overeem?:rolleyes:

Hahahahahahaha!!! :roflol: Magistraal dit. :roflol:

Kan je lachen, maar genoeg celebrities worden betaald om op feesten te verschijnen, dat is een feit. Vroeg me af of dit ook bij dit soort figuren het geval zou zijn, zie posts hierboven waarom ik dat dacht van Aerts.

Een bodybuilder is geen celebrity, of je moet bovenin zitten bij de Olympia maar dan is het alsnog onwaarschijnlijk dat je ook maar enigszins in de buurt komt van Paris Hilton en consorten.

Een bodybuilder is geen celebrity, of je moet bovenin zitten bij de Olympia maar dan is het alsnog onwaarschijnlijk dat je ook maar enigszins in de buurt komt van Paris Hilton en consorten.

Je zet jezelf een beetje voor schut door dit in je sig te zetten,
hoewel dat geen **** boeit op internet.

Ten eerste: Peter Aerts is geen bodybuilder.
Ten tweede: Peter Aerts is wel een beroemd persoon, celebrity in de vorm van RTL boulevard/shownieuws figuur, nee.

Tja, opgeblazen steroïden weefsel of een opgeblazen mond, hoogstens een bekend gezicht.

Het is een een stuk minder gezellig als op het feest ;)

Ik val genadeloos door de mand, zo zie je maar weer dat Christus himself ook maar gewoon mens is.

Stoere praat, nog sta je erg zwak met je argument, hoe weinig het je ook boeit.

En ja René, Marky kon het niet laten om mij te proberen voor schut te zetten, terwijl die er zelf volledig naast zit.

Hoe je het wendt of keert, het blijft gewoon een bekend gezicht. Maar ik viel me toch even door de mand, dat merkte ik vooral aan de daarmee gepaard gaande tachycardie.

Dus Peter Aerts liep er rond met een gigantische buffel in zijn broek.

NOG een reden om niet naar Dirty Dutch te gaan.

Terug
Naar boven