MuscleMeat

Discotheekbezoek wordt tiener fataal

Ze weten toch al wat het probleem is? :rolleyes:

"ik denk dat ze drugs in mn drankje hebben gedaan", hebben de dokters geen zekerheid dat t niet elders aan ligt en weten ze nog steeds niet welke drug. Ga je verre van de meest optimale medische zorg krijgen als je zo retarded bent:o
(maar aan zn kop te zien kan je niet bepaald een hoog niveau intelligentie van die downie verwachten:roflol:)

Dit.

Discotheekbezoek wordt tiener fataal
BEWAAR ARTIKEL
REACTIES8
Door: redactie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

28/04/14 - 16u40 Bron: VTM Nieuws
In Oostende is zaterdagnacht een jongen van zestien overleden aan de gevolgen van een hartaanval. Ambulanciers werden opgeroepen voor een interventie in discotheek The Oh!. Om onduidelijke redenen was de jongeman daar plots hevig beginnen beven, weet VTM Nieuws. De tiener werd met een hoge polsslag naar het ziekenhuis overgebracht en overleed daar enkele uren later aan de gevolgen van een hartstilstand.

Een onderzoeksrechter moet de omstandigheden nu uitzoeken. Mogelijk brengt een autopsie meer duidelijkheid over de precieze doodsoorzaak.

Wat zei je angelus?

Laatst bewerkt door een moderator:
Op basis van z'n 'vind ik leuks' en foto schat ik z'n intelligentie ook niet hoger in dan iemand die met ominne struggles net de basisschool gehaald heeft.

• Topic Starter Topic Starter
"ik denk dat ze drugs in mn drankje hebben gedaan", hebben de dokters geen zekerheid dat t niet elders aan ligt en weten ze nog steeds niet welke drug. Ga je verre van de meest optimale medische zorg krijgen als je zo retarded bent:o
(maar aan zn kop te zien kan je niet bepaald een hoog niveau intelligentie van die downie verwachten:roflol:)

een vd weinige keren dat ik je gelijk geef angie ! :p
Het rare is dat ik zelf ookal eens volledig blackout ben gegaan op een drankje in de rumba..
Toen dacht ik ook dat er drugs in men drank was gedaan want ik had echt niets gedronken
en volledig van de kaart. Het bizarre is dat mijn maat net hetzelfde gedronken had en ook volledig
van de kaart was. We hebben toen uren ergens in een zijstraatje al kotsend op de grond gelegen :roflol:.

een vd weinige keren dat ik je gelijk geef angie ! :p
Het rare is dat ik zelf ookal eens volledig blackout ben gegaan op een drankje in de rumba..
Toen dacht ik ook dat er drugs in men drank was gedaan want ik had echt niets gedronken
en volledig van de kaart. Het bizarre is dat mijn maat net hetzelfde gedronken had en ook volledig
van de kaart was. We hebben toen uren ergens in een zijstraatje al kotsend op de grond gelegen :roflol:.

De beste vriendschappen beginnen zo.

De beste vriendschappen beginnen zo.

Ja is echt mijn beste maat nu haha. Echt vreemd we waren allebei volledig van de kaart.
Uren liggen overgeven en zwart voor de ogen. Pas na een paar uurtjes wisten we terug waar we waren en zijn we naar huis gestrompeld :roflol:

en jij denkt dat die symptomen bij elke oorzaak op dezelfde manier behandeld worden? (of wat is je punt met dit te highlighten?)
ga maar even terug naar geneeskunde 101:eyes:
Mijn punt is dat ze weten wat er aan de hand is en het dus geen nut heeft om ZELF toe te geven dat je drugs hebt gedaan.. :rolleyes: Angelus please

tja....

kan je trouwens zomaar een hartstilstand krijgen door wat xtc? dan moet het toch echt veel zijn? Zou het niet kunnen dat hij een aangeboren hartziekte zou hebben ofz? à la zyzz..

Ja is echt mijn beste maat nu haha. Echt vreemd we waren allebei volledig van de kaart.
Uren liggen overgeven en zwart voor de ogen. Pas na een paar uurtjes wisten we terug waar we waren en zijn we naar huis gestrompeld :roflol:

dat dere roofies, das it mane

Of denk jij dat ze zelf niet even checken wat er aan de hand is?:roflol::roflol::roflol::roflol:

Bro, srs, stop met posten.

De versnelde hartslag en de uiteindelijke hartaanval zijn een gevolg. Gevolg van wat, wijsneus? Denk jij dat er maar één oorzaak kan zijn? Of dat ze toevallig allemaal op dezelfde manier te behandelen zijn?

Of denk jij dat ze zelf niet even checken wat er aan de hand is?:roflol::roflol::roflol::roflol:

herlees mn post een keer. Als je het dan nog niet snapt, herlees m nog eens. Als je het dan nog niet snapt vraag euthanasie aan (of laat je ten minste steriliseren).

Bro, srs, stop met posten.

De versnelde hartslag en de uiteindelijke hartaanval zijn een gevolg. Gevolg van wat, wijsneus? Denk jij dat er maar een oorzaak kan zijn? Of dat ze toevallig allemaal op dezelfde manier te behandelen zijn?

Van de drugs en dan kom je als snel uit op speed of coke.:rolleyes:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven