Fitness Seller

Discotheekbezoek wordt tiener fataal

hij speelt ook runescape

Toch fix ik meer bitches dan jij:roflol::roflol::roflol::roflol:

is zo'n beetje hetzelfde als een voetballer die opschept dat hij vaker goals heeft gescoord dan ik, ik zit maar 1/10000ste van jouw tijd "op het veld", relatief gezien is mijn scoorpercentage stukken hoger;)

is zo'n beetje hetzelfde als een voetballer die opschept dat hij vaker goals heeft gescoord, ik zit maar 1/10000ste van jouw tijd "op het veld", relatief gezien is mijn scoorpercentage stukken hoger;)
Autisten zijn toch rare mensen... Wel toegeven dat je overdosis pakte als je in het ziekenhuis komt!:rolleyes:

ik ben tenminste geen f**got die als 22jarige nog steeds bang is voor de reactie van zn ouders:roflol:
Hoezo zou ik bang zijn voor de reactie van mijn ouders?:rolleyes: Angelus please... Doe nou niet eens zo... Gedraag je als een normaal jongetje en mss haal jij de 30 dan wel!:rolleyes:

Hoezo zou ik bang zijn voor de reactie van mijn ouders?:rolleyes: Angelus please... Doe nou niet eens zo... Gedraag je als een normaal jongetje en mss haal jij de 30 dan wel!:rolleyes:

wat voor andere reden kan je anders hebben om dokters niet te vertellen wat er mis met je is? Als je dus gewoon je mond houdt omdat je niet wilt dat een random dokter (die doktersgeheim heeft) weet dat je een overdosis hebt gepakt en je zo nodeloos je leven in gevaar brengt, dan ben je nog dommer dan ik dacht:roflol:

wat voor andere reden kan je anders hebben om dokters niet te vertellen wat er mis met je is? Als je dus gewoon je mond houdt omdat je niet wilt dat een random dokter (die doktersgeheim heeft) weet dat je een overdosis hebt gepakt en je zo je leven in gevaar brengt, dan ben je nog dommer dan ik dacht:roflol:
Ik had het over mezelf, hoezo trek je die conclusie dat ik dat ook zou doen, ik zeg dat namelijk nergens?
Aannames zijn dodelijk.:roflol::roflol:

P.S. ik zou het gewoon zeggen :$ u mad?

Ik had het over mezelf, hoezo trek je die conclusie dat ik dat ook zou doen, ik zeg dat namelijk nergens?
Aannames zijn dodelijk.:roflol::roflol:

P.S. ik zou het gewoon zeggen :$ u mad?
https://www.youtube.com/watch?v=eBPqksG9nbA

Tuurlijk is het niet in zijn drankje gedaan... Ik zou exact hetzelfde zeggen als ik ook zo dom was om teveel shit te pakken.
Daarbij als je positief tegenover wiet staat is de kans groot dat je positief over andere drugs bent en gebruikt.

misschien kunnen jullie het best hierbij laten voordat dit topic nog verder ontspoort

nvm

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ondertussen is er ontdekt dat de jongen de XTC zelf had ingenomen.. was te verwachten.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven