MuscleMeat

Discussie-topic

Ok, die geef ik je mee. Die 'persoonsbeschrijvingen' zijn vaak gewoon flauwekul. Gebasseerd op wat ik onthou van iemand en daar geef ik dan een eigen draai aan. Eigenlijk wist iedereen dit al. Jij niet, jij denkt dat ik er doodserieus mee ben. Daarom is de persoonsbeschrijving zoals ik naar jou toe richtte hierboven in dit geval wel heel accuraat. Ik denk niet dat ik de enige ben hier die heeft ervaren dat jij moeite hebt met het interpreteren van wat ook maar een klein beetje lijkt op figuurlijke beeldspraak. Zelfs de meest voor de hand liggend grapjes weet jij niet als zodanig te herkennen. Jij kan niet tussen de regels door lezen, zelfs niet in de meest basale vorm van beeldspraak. Daarom nogmaals mijn vraag, en je ziet dit zelf waarschijnlijk als belediging maar; heb je een afwijking die valt binnen het autistisch spectrum?

ik wist dat jouw persoonsbeschrijvingen flauwekul waren.

is dit nog steeds bezig:o

Notimetowaste is vast apetrots dat hij zo'n goedlopend topic heeft kunnen oprichten, nietwaar?:D

Ik heb daar al voor gekeken en dat weet jij ook. Het antwoord was nee, voorlopig dan. Ik ben nog niet naar de dokter gegaan en dat houd ik zo. En een belediging ach, vragen staat vrij.

Ok, "haaii", je hebt me door man. Goed werk! Is dit wat je wil horen. De waarheid zal vergelijken bij dit keihard zijn, keihard.

+1
ik wou helemaal niks horen, ik wou gewoon mijn mening geven dat ik het best vervelend vind zo een gedrag. iets wat ik veel zie/zelf heb megemaakt op dit forum.

ik wou je erop wijzen, dit is helemaal geen aanval op jouw.

Trouwens Haaiii, sinds wanneer weet jij hoe interpunctie werkt? Ik heb nog nooit zoveel leesbare posts van je gezien. keep up the good work.

bedankt, ik doe mijn best en leer veel bij op dit forum. ;)

ik wou helemaal niks horen, ik wou gewoon mijn mening geven dat ik het best vervelend vind zo een gedrag. iets wat ik veel zie/zelf heb megemaakt op dit forum.

ik wou je erop wijzen, dit is helemaal geen aanval op jouw.

Jij denkt dat je een verband hebt gevonden maar die bestaat uit gebakken lucht. Leer beter hier haaii, en misschien zal je ooit slagen.

Het gebruik van hoofdletters is de volgende stap?

Diepzinnig NoTimeToWaste. Ik zie je al helemaal zitten thuis na een k*tdag op je werk. Even lekker met het hoofd tussen de benen op de zijkant van je eenpersoonsbed een stukje mijmeren en wegfilosoferen. De volgende dag je bevindingen gewoon even op papier zetten of eventueel in het Engels vertalen en het gebruiken op het internet. Dat doet je goed he?

De enige die het topic in leven houdt ben jij Klaas, met je gare uitspraken. Het wordt tijd om te leven als een 34-jarige, in plaats van "de intellect" uit te hangen op een forum...

Jij denkt dat je een verband hebt gevonden maar die bestaat uit gebakken lucht. Leer beter hier haaii, en misschien zal je ooit slagen.

hoezo gebakken lucht ?
in mijn ogen is er wel een verband, kun je mij uitleggen waarom die er dan niet zou zijn volgens jouw ?

Laatst bewerkt:
De enige die het topic in leven houdt ben jij Klaas, met je gare uitspraken. Het wordt tijd om te leven als een 34-jarige, in plaats van "de intellect" uit te hangen op een forum...

Iedereen heeft recht op een bodybuild forum. De een zal zich daar beter profileren dan de ander;) Bodybuilding is van (bijna) alle leeftijden en word met veel plezier gedaan, gun die toch wat aparte man ook zijn lolletje op zaterdag avond(en alle andere tijdstippen en dagen)

hoezo gebakken lucht ?
in mijn ogen is er wel een verband, kun je mij uitleggen waarom die er dan niet zou zijn volgens jouw ?

Omdat jij dingen door elkaar haalt en verkeerd met elkaar verbind. Je hallucineert met een leuk woord. Als er een appel ligt onder een berkenboom dan komt de appel niet uit die boom gevallen maar hij ligt daar wel. Dan is die boom niet de "maker" van die appel maar de appel ligt er wel onder.

Laatst bewerkt:
iedereen heeft recht op een bodybuild forum. De een zal zich daar beter profileren dan de ander;) bodybuilding is van (bijna) alle leeftijden en word met veel plezier gedaan, gun die toch wat aparte man ook zijn lolletje op zaterdag avond(en alle andere tijdstippen en dagen)

+1

Switch, misschien wel het meest saaie lid van DBB?

Iedereen heeft recht op een bodybuild forum. De een zal zich daar beter profileren dan de ander;) Bodybuilding is van (bijna) alle leeftijden en word met veel plezier gedaan, gun die toch wat aparte man ook zijn lolletje op zaterdag avond(en alle andere tijdstippen en dagen)

Omdat jij dingen door elkaar haalt en verkeerd met elkaar verbind. Je hallucineert met een leuk woord. Als er een appel ligt onder een berkenboom dan komt de appel niet uit die boom gevallen maar hij ligt daar wel. Dan is die boom niet de "maker" van die appel maar de appel ligt er wel onder.

wil je die uitleg geven met wat ik heb gezergd en niet met een appel boom verhaal, want op die manier kun ja alles ongelijk geven.

Zoiets is altijd het antwoord als je zo'n vraag aan hem stelt. Echt, elke keer als je hem vraagt om uitleg komt hij niet met een uitleg, maar zegt hij gewoon nog een keer hetzelfde.;)

wil je die uitleg geven met wat ik heb gezergd en niet met een appel boom verhaal, want op die manier kun ja alles ongelijk geven.

Omdat het aan de stok hebben met klaas helemaal niet in verband staat met notimetowaste. Ik sluit me ook helemaal niet bij hem aan. Ik zag alleen iets, het visualiseerde opeens.

Zoiets is altijd het antwoord als je zo'n vraag aan hem stelt. Echt, elke keer als je hem vraagt om uitleg komt hij niet met een uitleg, maar zegt hij gewoon nog een keer hetzelfde.;)

+1 ik vind het ook geen uileg, het is niet omdat je met je appel-boom verhaal gelijk hebt dat je ook gelijkt hebt met dat mijn verband uit gebakken lucht bestaat.

+1 ik vind het ook geen uileg, het is niet omdat je met je appel-boom verhaal gelijk hebt dat je ook gelijkt hebt met dat mijn verband uit gebakken lucht bestaat.

.....:rolleyes: Zie het als een voorzet. Ook al is het al een doelpunt.

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries is door de Australische rechter op borgtocht vrijgelaten. Hoeveel de borg bedroeg, is niet bekendgemaakt. De Vries zat sinds gisteren vast in de stad Perth wegens huisvredebreuk.De misdaadjournalist wilde een man die van een moord wordt verdacht een brief overhandigen. De man belde daarop de politie. Toen De Vries het terrein niet wilde verlaten, werd hij opgepakt. Hij zou een gevangenisstraf kunnen krijgen voor huisvredebreuk.Een collega die met De Vries werd opgepakt heeft inmiddels schuld bekend en een boete van 175 euro betaald. De Vries weigert dat om principiële redenen.

Wat vinden jullie, terecht dat hij is opgepakt of niet? En wat is een terechte straf? Discussie!

Nog een discussiepunt:

Klaas beticht HardcoreNl niets van beeldspraak te snappen, terwijl HardcoreNL bijna niet anders doet. Wie heeft gelijk in deze titanenstrijd?

Terug
Naar boven