fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NoTimeToWaste, waarom vraag jij jezelf eerst af wat Klaaswitz hier doet? Jij bent eerder overbodig, hij voegt nog wat intellect toe, wel op zijn eigen manierMaar daar gaat het niet om.
Jij bent tot dusver nog niet verder geraakt als pagina 3...
Wel grappig hoe je jezelf boven andere stelt..
Mijn ervaring met die mensen is dat ze zielig zijn.

Maar... Tot nu toe kan ik stellen dat ik, waar velen hier blijkbaar slechts een grijze waas van blabla, nutteloze youtube-filmpjes, ruziegestook en op-niets-uitdraaiende-discussies zien, ik best veel herkenbare patronen heb teruggevonden en enkele belangrijke dingen heb geleerd die mij zullen helpen op mijn levensweg.
Kan me a.u.b. iemand hier in vinden? Is er iemand die WEL het nut hiervan ziet? Verder kijkt dan zijn neus lang is? Het leven exploiteert buiten zijn bekende omgeving? Mentale barrières durft te doorbreken?
Snapt er iemand het nut van een sociaal experiment, van dit sociale experiment?
Zijn er hier nog lotgenoten die meer hebben gezien in hun leven dan slechts hetgene waarmee zij vertrouwd waren en daardoor gedwongen zijn geworden hun leven te gaan leiden, zodoende het geschenk hebben gekregen losgekoppeld te worden van alles waardoor zij voorheen geleefd werden?
Voor degenen die nu haastig uitlatingen gaan doen over onderwerpen als the Matrix en alienabducties... Lees deze post opnieuw, als je dat gedaan hebt, mag je van mij dat gerust neerschrijven.

Kan best dat jij het een experiment noemt, maar waarom je jezelf boven andere stelt op het internet is nogsteeds niet duidelijk bij mij.. en ik vind je nogsteeds zielig.Leer er dan maar vlug uit dat dit internet is en ik IRL dit ook nooit zal doen, zou mezelf ook best zielig vinden op die manier....
Dat is één van de hoofdpunten waarover dit gaat.
Staat naadloos uitgelegd in de post waarover ik het over het experiment heb.
Waarom leeft dit topic nog steeds...Gaat echt over niets...
Omdat malloten als jij 'm levend houden met niets, Switch. Ja, malloten als jij.
Omdat malloten als jij 'm levend houden met niets, Switch. Ja, malloten als jij.

Oke vriend, ten eerste ben ik erg blij datje "best veel herkenbare patronen heb teruggevonden en enkele belangrijke dingen heb geleerd die mij zullen helpen op mijn levensweg."
Nu de vragen:
1) Kan me a.u.b. iemand hier in vinden?
Ik snap de vraag niet.
2)Is er iemand die WEL het nut hiervan ziet?
Nee, sorry. Alhoewel die tweeling mijn dag wat plezieriger heeft gemaakt.
3) Verder kijkt dan zijn neus lang is?
Dat vaak wel, maar vooral figuurlijk. Een bal in de bosjes zoeken gaat me altijd slecht af.
4)Het leven exploiteert buiten zijn bekende omgeving?
Jawel, af en toe.
5) Mentale barrières durft te doorbreken?
Dat durfde ik wel, maar het experimenteren met drugs is nu al een tijdje voorbij.
6)Snapt er iemand het nut van een sociaal experiment
Zeer zeker
7) van dit sociale experiment?
Nee.
8) Zijn er hier nog lotgenoten die meer hebben gezien in hun leven dan slechts hetgene waarmee zij vertrouwd waren en daardoor gedwongen zijn geworden hun leven te gaan leiden, zodoende het geschenk hebben gekregen losgekoppeld te worden van alles waardoor zij voorheen geleefd werden?
Ja, maar dat is privé.
Ik hoop dat dit heeft geholpen.
EDIT: heb je nou serieus zelf een diepzinnige, Engelstalige quote bedacht?![]()
symbooltje verraadt dat je er bijna op maar uiteindelijk toch helemaal erlangs zat mijn vriend.PS: aangezien dit topic zo onzinnig is, vraag ik al wie dit vind onmiddellijk te stoppen met posten hier.
Anders kunnen we blijven spiegels uitdelen...