AndroidHealthClinic

Discussie-topic

Wel grappig hoe je jezelf boven andere stelt..

Mijn ervaring met die mensen is dat ze zielig zijn.

Hoe kan ik mezelf opgeven voor het experiment?

• Topic Starter Topic Starter
NoTimeToWaste, waarom vraag jij jezelf eerst af wat Klaaswitz hier doet? Jij bent eerder overbodig, hij voegt nog wat intellect toe, wel op zijn eigen manier:rolleyes: Maar daar gaat het niet om.

Jij bent tot dusver nog niet verder geraakt als pagina 3...

Wel grappig hoe je jezelf boven andere stelt..

Mijn ervaring met die mensen is dat ze zielig zijn.

Leer er dan maar vlug uit dat dit internet is en ik IRL dit ook nooit zal doen, zou mezelf ook best zielig vinden op die manier....

Dat is één van de hoofdpunten waarover dit gaat. ;)
Staat naadloos uitgelegd in de post waarover ik het over het experiment heb.

Maar... Tot nu toe kan ik stellen dat ik, waar velen hier blijkbaar slechts een grijze waas van blabla, nutteloze youtube-filmpjes, ruziegestook en op-niets-uitdraaiende-discussies zien, ik best veel herkenbare patronen heb teruggevonden en enkele belangrijke dingen heb geleerd die mij zullen helpen op mijn levensweg.

Kan me a.u.b. iemand hier in vinden? Is er iemand die WEL het nut hiervan ziet? Verder kijkt dan zijn neus lang is? Het leven exploiteert buiten zijn bekende omgeving? Mentale barrières durft te doorbreken?
Snapt er iemand het nut van een sociaal experiment, van dit sociale experiment?

Zijn er hier nog lotgenoten die meer hebben gezien in hun leven dan slechts hetgene waarmee zij vertrouwd waren en daardoor gedwongen zijn geworden hun leven te gaan leiden, zodoende het geschenk hebben gekregen losgekoppeld te worden van alles waardoor zij voorheen geleefd werden?
Voor degenen die nu haastig uitlatingen gaan doen over onderwerpen als the Matrix en alienabducties... Lees deze post opnieuw, als je dat gedaan hebt, mag je van mij dat gerust neerschrijven.

Oke vriend, ten eerste ben ik erg blij datje "best veel herkenbare patronen heb teruggevonden en enkele belangrijke dingen heb geleerd die mij zullen helpen op mijn levensweg."
Nu de vragen:

1) Kan me a.u.b. iemand hier in vinden?
Ik snap de vraag niet.

2)Is er iemand die WEL het nut hiervan ziet?
Nee, sorry. Alhoewel die tweeling mijn dag wat plezieriger heeft gemaakt.

3) Verder kijkt dan zijn neus lang is?
Dat vaak wel, maar vooral figuurlijk. Een bal in de bosjes zoeken gaat me altijd slecht af.

4)Het leven exploiteert buiten zijn bekende omgeving?
Jawel, af en toe.

5) Mentale barrières durft te doorbreken?
Dat durfde ik wel, maar het experimenteren met drugs is nu al een tijdje voorbij.

6)Snapt er iemand het nut van een sociaal experiment
Zeer zeker

7) van dit sociale experiment?
Nee.

8) Zijn er hier nog lotgenoten die meer hebben gezien in hun leven dan slechts hetgene waarmee zij vertrouwd waren en daardoor gedwongen zijn geworden hun leven te gaan leiden, zodoende het geschenk hebben gekregen losgekoppeld te worden van alles waardoor zij voorheen geleefd werden?
Ja, maar dat is privé.

Ik hoop dat dit heeft geholpen.:)

EDIT: heb je nou serieus zelf een diepzinnige, Engelstalige quote bedacht?:roflol:

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik mezelf opgeven voor het experiment?

Hoeft niet, je post mee in een topic waarin ik aangeef dat ik een observatie uitvoer, een soort experiment en dat de plaats waar dit gebeurt dit topic is en de gegevens voor het experiment, de posts zijn in dit topic...
1+1=???

achja:
m.a.w.: Je hebt er vrijwillig aan deelgenomen

Waarom leeft dit topic nog steeds... :( Gaat echt over niets...

Omdat malloten als jij 'm levend houden met niets, Switch. Ja, malloten als jij.

Leer er dan maar vlug uit dat dit internet is en ik IRL dit ook nooit zal doen, zou mezelf ook best zielig vinden op die manier....

Dat is één van de hoofdpunten waarover dit gaat. ;)
Staat naadloos uitgelegd in de post waarover ik het over het experiment heb.
Kan best dat jij het een experiment noemt, maar waarom je jezelf boven andere stelt op het internet is nogsteeds niet duidelijk bij mij.. en ik vind je nogsteeds zielig.

Oke vriend, ten eerste ben ik erg blij datje "best veel herkenbare patronen heb teruggevonden en enkele belangrijke dingen heb geleerd die mij zullen helpen op mijn levensweg."
Nu de vragen:

1) Kan me a.u.b. iemand hier in vinden?
Ik snap de vraag niet.

2)Is er iemand die WEL het nut hiervan ziet?
Nee, sorry. Alhoewel die tweeling mijn dag wat plezieriger heeft gemaakt.

3) Verder kijkt dan zijn neus lang is?
Dat vaak wel, maar vooral figuurlijk. Een bal in de bosjes zoeken gaat me altijd slecht af.

4)Het leven exploiteert buiten zijn bekende omgeving?
Jawel, af en toe.

5) Mentale barrières durft te doorbreken?
Dat durfde ik wel, maar het experimenteren met drugs is nu al een tijdje voorbij.

6)Snapt er iemand het nut van een sociaal experiment
Zeer zeker

7) van dit sociale experiment?
Nee.

8) Zijn er hier nog lotgenoten die meer hebben gezien in hun leven dan slechts hetgene waarmee zij vertrouwd waren en daardoor gedwongen zijn geworden hun leven te gaan leiden, zodoende het geschenk hebben gekregen losgekoppeld te worden van alles waardoor zij voorheen geleefd werden?
Ja, maar dat is privé.

Ik hoop dat dit heeft geholpen.:)

EDIT: heb je nou serieus zelf een diepzinnige, Engelstalige quote bedacht?:roflol:

Doel je op mijn signature? ... ja ik quote als het ware een periode in mijn leven, zet dat netjes geformuleerd in een Engelse zin... en nee bedacht is een slecht woord... Ervaren is beter gezegd.

Fijn dat je deze quote aanhaalt na het antwoorden op de al die vragen die rechtreeks met diezelfde quote temaken hebben...
Alleen dat :roflol: symbooltje verraadt dat je er bijna op maar uiteindelijk toch helemaal erlangs zat mijn vriend.

Volgens mij kan je wel lachen met die HardcoreNL, zo eentje die humor alleen kent van practical jokes, gekke bekkentrekkerij. Iets subtielers gaat hem boven de pet, maar oh zo interessant (denken te) doen op het internet. Stel dat ik heel erg monsterlijk dik was geworden in korte tijd en ik zou tegen m'n moeder met een duidelijke knipoog zeggen, je weet wel zo'n knipoog die je bijna kan horen, zo mams jij wordt ook steeds dikker omdat mams een kilootje aangekomen lijkt te zijn en stel je voor dat HardcoreNL dan in de buurt was en het gesprekje aanhoorde dan zou hij waarschijnlijk heel hard gaan roepen van zo kijk eens naar jezelf je bent zelf veel dikker man!

Zo eentje is het er. Ja die jongen heeft nog een hoop werk te doen. Beetje jammer dat hij zich dan vooral bezighoudt met steeds interessanter en 'cryptischer' over komen op het internet terwijl god allemachtig zo veel meer in de basis zou moeten aanpakken.

PS: aangezien dit topic zo onzinnig is, vraag ik al wie dit vind onmiddellijk te stoppen met posten hier.
Anders kunnen we blijven spiegels uitdelen...

Oke, maar is het dan niet handiger om een boek te lezen over psychologie ofzo. Het spijt me, en ik weet natuurlijk niets over je, maar dit doet me akelig veel denken aan wat mensen die ik ken(de) die helemaal de weg kwijt zijn.

PS: aangezien dit topic zo onzinnig is, vraag ik al wie dit vind onmiddellijk te stoppen met posten hier.
Anders kunnen we blijven spiegels uitdelen...

ik vind het niet onzinnig hoor alleen die yt filmpjes om het in leven te houden vond ik overbodig...maarja dat is mijn mening.

Momenteel bekijken: 9 gebruiker(s) (9 leden en 0 gasten) dit topic
Moraalridder, dennis 76, fiezefur, haaii, Jesaja, Klaaswitz, NoTimeToWaste, Omni20, switch

Ik vraag me af of Jesaja zo met iets diepzinnigs komt, dat dit experiment op zijn grondvesten doet schudden.

Diepzinnig NoTimeToWaste. Ik zie je al helemaal zitten thuis na een k*tdag op je werk. Even lekker met het hoofd tussen de benen op de zijkant van je eenpersoonsbed een stukje mijmeren en wegfilosoferen. De volgende dag je bevindingen gewoon even op papier zetten of eventueel in het Engels vertalen en het gebruiken op het internet. Dat doet je goed he?

Terug
Naar boven