Fitness Seller

Discussie-topic

Kijk, dat bedoelde ik dus, een van Klaaswitz beruchte persoonsbeschrijvingen.

Haha nee, ik stop niet met posten, aangezien dit the interwebz is *komen deze woorden je bekend voor* maar ik vindhet nogsteeds triest hoe je jezelf opstelt! Mod gooi hier een lock je op, of anders komt kaas is groen het wel locken hier.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, maar is het dan niet handiger om een boek te lezen over psychologie ofzo. Het spijt me, en ik weet natuurlijk niets over je, maar dit doet me akelig veel denken aan wat mensen die ik ken(de) die helemaal de weg kwijt zijn.

Ik begrijp dat dat zo lijkt hoor... Ik waardeer tevens je bezorgdheid, maar kan je zeggen dat ik de weg juist heb gevonden.
Om voor anderen hier even duidelijkheid te scheppen:
Ik heb een full-time job, een eigen woonst met een prachtvrouwtje, huisdieren, financieel alles dik in orde, ben tevreden over mijn lichaam en sportprestaties, rook al een jaar niet meer, drink geen alcohol, gebruik geen recreative drugs...
(ik som dit even op omdat dit voor Jan-met-de-pet meestal bevestigd dat alles goed gaat)

Dat klinkt behoorlijk als Jan met de Pet "NoTimeToWaste". Maar heeft je "prachtvrouwtje" nu nooit zoiets van jezus hou nu maar eens op oud zeikwijf? Of vindt ze dat mooi, zo van je kan zo lekker ouwehoeren met m'n broe eh vriend?

• Topic Starter Topic Starter
Diepzinnig NoTimeToWaste. Ik zie je al helemaal zitten thuis na een k*tdag op je werk. Even lekker met het hoofd tussen de benen op de zijkant van je eenpersoonsbed een stukje mijmeren en wegfilosoferen. De volgende dag je bevindingen gewoon even op papier zetten of eventueel in het Engels vertalen en het gebruiken op het internet. Dat doet je goed he?

Sorry Klaas... Je hebt een geweldige manier van persoonsbeschrijvingen maken, zeer amusant in zekere zin... Helaas kloppen ze vaak van geen kanten en zijn ze enorm kort door de bocht en stereotyp... ook dat bewijs je bij deze.;)

Ok, maar je gaat me toch niet vertellen dat ik de eerste ben die je verteld dat je een oud zeikwijf ben? ;)

Volgens mij kan je wel lachen met die HardcoreNL, zo eentje die humor alleen kent van practical jokes, gekke bekkentrekkerij. Iets subtielers gaat hem boven de pet, maar oh zo interessant (denken te) doen op het internet. Stel dat ik heel erg monsterlijk dik was geworden in korte tijd en ik zou tegen m'n moeder met een duidelijke knipoog zeggen, je weet wel zo'n knipoog die je bijna kan horen, zo mams jij wordt ook steeds dikker omdat mams een kilootje aangekomen lijkt te zijn en stel je voor dat HardcoreNL dan in de buurt was en het gesprekje aanhoorde dan zou hij waarschijnlijk heel hard gaan roepen van zo kijk eens naar jezelf je bent zelf veel dikker man!

Zo eentje is het er. Ja die jongen heeft nog een hoop werk te doen. Beetje jammer dat hij zich dan vooral bezighoudt met steeds interessanter en 'cryptischer' over komen op het internet terwijl god allemachtig zo veel meer in de basis zou moeten aanpakken.

Ik moet zeggen, een flutstuk van de grootste onzin prater ooit.
Ik ga het ook proberen: volgens mij is Klaaswitz er zo een, die komt thuis uit zijn werk, waar die dagelijks gepest wordt door zijn collega's snakt naar een beter leven. Iemand die eigenlijk 'vlucht' als het ware weg uit zijn bestaan. Iemand die nu spijt heeft dat hij vroeger nooit geleefd heeft en nu maar op internet op zoek gaat naar aandacht omdat het dat buiten dit internet niet lukt. Hoe voel jij je? Wat gaat er in dat schedeltje van jou allemaal om? Ook heb ik het zo'n gevoel dat je een bril hebt, maar dat ter zijde.
Ik moet zeggen, het is gelukt. Je hebt je aandacht, je hebt je klasse, alleen hoe en waar. Ja, op internet, nobody cares. Je bent alleen, alleen, alleen, alleen.

Goede inzet, je wil wel graag. Daar ligt ook gelijk je probleem. Je ambities passen niet bij je capaciteiten. Begin bij de basis, over een paar jaar zal je denken; daar had die Klaas toch mooi gelijk in.

ik dacht dat iedereen tegen notimetowaste ging zijn maar het is blijkaar meer een free-for-all hier wat ik kan apprecieren. :)

Goede inzet, je wil wel graag. Daar ligt ook gelijk je probleem. Je ambities passen niet bij je capaciteiten. Begin bij de basis, over een paar jaar zal je denken; daar had die Klaas toch mooi gelijk in.

Kan je gelijk in hebben, maar spoken er geen gedachten door je hoofd van vroeger en nu. Altijd het buitenbeentje. Overal net niet. Overal moederziel alleen. Alleen de "rijsttafel" opeten.

No time; ik voel je krachten toenemen, ik heb ontrafeld wat je wil. Ik zeg ga zo door en laat je niet stoppen.

Het wordt echt steeds achterlijker hier:roflol:

Goed topic, laat ze hier maar brommen.
Stelletje mafkezen.

Kan je gelijk in hebben, maar spoken er geen gedachten door je hoofd van vroeger en nu. Altijd het buitenbeentje. Overal net niet. Overal moederziel alleen. Alleen de "rijsttafel" opeten.

No time; ik voel je krachten toenemen, ik heb ontrafeld wat je wil. Ik zeg ga zo door en laat je niet stoppen.

Ok, die geef ik je mee. Die 'persoonsbeschrijvingen' zijn vaak gewoon flauwekul. Gebasseerd op wat ik onthou van iemand en daar geef ik dan een eigen draai aan. Eigenlijk wist iedereen dit al. Jij niet, jij denkt dat ik er doodserieus mee ben. Daarom is de persoonsbeschrijving zoals ik naar jou toe richtte hierboven in dit geval wel heel accuraat. Ik denk niet dat ik de enige ben hier die heeft ervaren dat jij moeite hebt met het interpreteren van wat ook maar een klein beetje lijkt op figuurlijke beeldspraak. Zelfs de meest voor de hand liggend grapjes weet jij niet als zodanig te herkennen. Jij kan niet tussen de regels door lezen, zelfs niet in de meest basale vorm van beeldspraak. Daarom nogmaals mijn vraag, en je ziet dit zelf waarschijnlijk als belediging maar; heb je een afwijking die valt binnen het autistisch spectrum?

dit is maar mijn mening en ga niet kwaad worden op mij ik ben niet goed in deze discussie's en ben er niet goed in.

je hebt het aan de stok met klaas en je gaat daarom je aansluiten bij notimetowaste omdat jij dan met 2 tegen 1 bent en zo sterker bent.
hiermee bevestig je dat klaas je toch raakt.

Iemand zin in een pooltje opzetten welke als eerst een ban zal ontvangen? :cool:

Ik zeg HardcoreNL.

Ok, die geef ik je mee. Die 'persoonsbeschrijvingen' zijn vaak gewoon flauwekul. Gebasseerd op wat ik onthou van iemand en daar geef ik dan een eigen draai aan. Eigenlijk wist iedereen dit al. Jij niet, jij denkt dat ik er doodserieus mee ben. Daarom is de persoonsbeschrijving zoals ik naar jou toe richtte hierboven in dit geval wel heel accuraat. Ik denk niet dat ik de enige ben hier die heeft ervaren dat jij moeite hebt met het interpreteren van wat ook maar een klein beetje lijkt op figuurlijke beeldspraak. Zelfs de meest voor de hand liggend grapjes weet jij niet als zodanig te herkennen. Jij kan niet tussen de regels door lezen, zelfs niet in de meest basale vorm van beeldspraak. Daarom nogmaals mijn vraag, en je ziet dit zelf waarschijnlijk als belediging maar; heb je een afwijking die valt binnen het autistisch spectrum?

Ik heb daar al voor gekeken en dat weet jij ook. Het antwoord was nee, voorlopig dan. Ik ben nog niet naar de dokter gegaan en dat houd ik zo. En een belediging ach, vragen staat vrij.

dit is maar mijn mening en ga niet kwaad worden op mij ik ben niet goed in deze discussie's en ben er niet goed in.

je hebt het aan de stok met klaas en je gaat daarom je aansluiten bij notimetowaste omdat jij dan met 2 tegen 1 bent en zo sterker bent.
hiermee bevestig je dat klaas je toch raakt.

Ok, "haaii", je hebt me door man. Goed werk! Is dit wat je wil horen. De waarheid zal vergelijken bij dit keihard zijn, keihard.

dat zou ik oneerlijk vinden.

+1

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven