AndroidHealthClinic

Discussie-topic

• Topic Starter Topic Starter
Laat ik je een hint geven: Jij en je lullige ideetjes zijn lang niet zo interessant als dat het in jouw belevingswereld klonk toen je besloot dit topic aan te maken. Wat ging er eigenlijk door je heen op het moment dat dit idee concreet begon te worden? Heb je voorafgaand gehuild? Zat je voor de zoveelste keer schuimbekkend te surfen door de discussies op 'allerlei'. Vertel het me man, misschien kunnen we hier samen wat van leren.

Jij bevestigt hier voldoende wat de opzet van dit topic is, jongen.
Ik lig er voor de rest totaal niet wakker van hoor, zodra ik achter mijn pc uitga, ben jij totaal onbelangrijk voor me.

Jij voelt je duidelijk aangevallen, dat mag, ik heb nl. Klaaswitz ook aangevallen.
Mijn doel is observatie.
Noem jezelf een troll, een internet-hero of whatever... Ik breng storm in een glas en wil zien hoe jij het opdrinkt. Ik wil graag de verhouding zien tussen je "digitale" en je "analoge" vermogens.

Ik vraag me tevens af wat een 34-jarige drijft om elke dag op een forum "wijsheden" op te dringen.
Hoe komt dit?
Wat heeft je zover gebracht?
Wat is volgens jou het nut?
Hoe reflecteert dit jouw echte leven?
Wat ging eraan vooraf?
Waar haal je de kracht en passie?

Je fascineert me!

haha lol

Ik denk gewoon dat Klaaswit enkel aanhaald wat veel lezers hierop het forum niet onder woorden kunnen brengen. Een beetje beledigend maar wel lekker :D

Observatie is nuttig mijn vriend, echter observatie zonder de nodige bagage is zo ongeveer hetzelfde als dat mong*len doen in zo'n vrijwilligersbusje. Likkend tegen de binnenkant van de ruit allerlei waanzinnige verbindingen maken tussen hetgeen dat ze 'observeren' en dan kwijlend en stotterend tegen die beste buschauffeur zeggen van ik weet alles van wegwerkzaamheden ik zie die mannen in oranje pakken dagelijks scheppen in de grond langs de weg!

Ik wist al een tijdje dat halve garen als HardcoreNL moeite hebben met het detecteren van zelfspot en ironie maar valt me toch wel een beetje tegen van de wat gelouterde posters als Angelus en beginnerbb. Ik heb nog zoveel werk te doen hier. Jullie weten toch dat ik een bonk zekerheid ben en alleen maar speel met onzekerheid? Toch, jongens?
maar klaas al die verdedigende uitleg is heus niet nodig, ik hou van je slim of niet:heart:

ja die lui heten putjecheppers...

smoor_jawa_groot.jpg

Jij bevestigt hier voldoende wat de opzet van dit topic is, jongen.
Ik lig er voor de rest totaal niet wakker van hoor, zodra ik achter mijn pc uitga, ben jij totaal onbelangrijk voor me.

Jij voelt je duidelijk aangevallen, dat mag, ik heb nl. Klaaswitz ook aangevallen.
Mijn doel is observatie.
Noem jezelf een troll, een internet-hero of whatever... Ik breng storm in een glas en wil zien hoe jij het opdrinkt. Ik wil graag de verhouding zien tussen je "digitale" en je "analoge" vermogens.

Ik vraag me tevens af wat een 34-jarige drijft om elke dag op een forum "wijsheden" op te dringen.
Hoe komt dit?
Wat heeft je zover gebracht?
Wat is volgens jou het nut?
Hoe reflecteert dit jouw echte leven?
Wat ging eraan vooraf?
Waar haal je de kracht en passie?

Je fascineert me!

:roflol::roflol::haha:

Observatie is nuttig mijn vriend, echter observatie zonder de nodige bagage is zo ongeveer hetzelfde als dat mong*len doen in zo'n vrijwilligersbusje. Likkend tegen de binnenkant van de ruit allerlei waanzinnige verbindingen maken tussen hetgeen dat ze 'observeren' en dan kwijlend en stotterend tegen die beste buschauffeur zeggen van ik weet alles van wegwerkzaamheden ik zie die mannen in oranje pakken dagelijks scheppen in de grond langs de weg!

Schep dan maar lekker verder Klaas...

Notimetowaste, volgens mij raak je bepaalde "posters" in hun analoge ziel en daarom proberen ze je nu digitaal verbaal in de grond te stampen. Vecht je door dit moeras en kom maak je onderzoek af.

over ironie gesproken... zijn nickname is "notimetowaste":roflol:

goed topic overigens:popcorn:
Momenteel bekijken: 18 gebruiker(s) (15 leden en 3 gasten) dit topic
Angelus, Avenge, HardcoreNL, ItaStaLLion67, Kaas is groen, MeDieViL, Moraalridder, NoTimeToWaste, PatrickvH, Rooobin, Ruud0111, Timvt, Vihae

Laatst bewerkt:
Mijn analoge vermogens. Ik kan je in ieder geval vertellen dat die rijsttafel die ik hier sta te maken zijn weerga niet kent. Eat that bitches!

Het ergste is nog wel dat iedereen de zinsconstructies van Klaaswitz gaat nabootsen, zo zie ik bijvoorbeeld steeds vaker ''persoonsbeschrijvingen'' opduiken. Een voorbeeldje van een persoonsbeschrijving zou kunnen zijn: ''HardcoreNL'' is er zo eentje die na een paar uur op internet te hebben gezeten compleet in elkaar gedoken in een hoekje gaat zitten en zachtjes huilt.
Dus waar ik al bang voor was gebeurt nu daadwerkelijk, er duiken op deze manier steeds meer ''Klaaswitzachtige'' types op, alleen dan zonder inhoud.

Laatst bewerkt:
klopt de meeste mensen kunnen "da gucci" niet dragen ... lol

I don't get what you said?

Laatst bewerkt:
Notimetowaste, volgens mij raak je bepaalde "posters" in hun analoge ziel en daarom proberen ze je nu digitaal verbaal in de grond te stampen. Vecht je door dit moeras en kom maak je onderzoek af.

Weet ik HardcoreNL, dat doe ik bewust en dat is het fundament van mijn onderzoek.
Dit onderzoek zal niet vlug afgelopen zijn, ik beoog geen bepaalde uitkomst of bevestiging van een bestaand idee. Louter observatie voorlopig...

Klaaswitz begrijpt blijkbaar de essentie stilaan, hij zal dit absoluut niet rechtstreeks toegeven, maar verstopt zich achter zijn rijsttafel... If you know what I mean...

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Moraalridder, afgaande op jouw posts vind ik je een zeer verstandig persoon...
Je weet dus ook wel goed genoeg wat ik bedoel met die zin... ;)
Jouw internetgedrag is typerend weliswaar, maar er zit een intelligentie achter die ik niet onderschat... Daar kom je ergens mee.

Terug
Naar boven