- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie ben je eigenlijk, dat je hier allemaal moeilijk komt doen?Heb je ze ook uitgekeken Justin Bieber?
I'm just asking
Heb je ze ook uitgekeken Justin Bieber?
I'm just asking

tuurlijk niet.
nu je toch over justin bieber begint. ik durf te wedden dat justin bieber hier geliefder is dan jij op dit forum.

ja toch ?

Wat ze aan hebben is niet helemaal gelijk aan elkaar.
Opnieuw:
[Link niet meer beschikbaar]
Linker of Rechter ? Je mag er maar 1 kiezen !

En ik en ik, ben ik overbodig?NoTimeToWaste, waarom vraag jij jezelf eerst af wat Klaaswitz hier doet? Jij bent eerder overbodig, hij voegt nog wat intellect toe, wel op zijn eigen manierMaar daar gaat het niet om.

krijg ik nu een karma omdat ik jou heb geholpen je topic actief te houden ?
zonder al dit off-topic sjit bestond deze pagina niet eens.
---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------
snap ik niet

Je bent krankzinnig....oké...
blijkbaar wordt dit topic nu gekaapt door enkele maagdelijke pubers, vers van moeder's borst, hunkerend met vreselijke heimwee naar de contouren van haar sappige tepel, laattijdig ontdekkend, kuierend in de mistige anale fase, bij deze jongens giert de adrenaline door het lijf bij het opvangen van woorden als kaka en pipi.
1987Sander1987... tot tweemaal toe je geboortedatum in je nickname zetten om dan je onvolwassen, kinderlijke aard zo duidelijk te maken, geboren in de jaren '80. Mentaal nooit verder geraakt als 1990, evolutie vs tijd, daar kan ik me ook vragen bij stellen...
Maar... Tot nu toe kan ik stellen dat ik, waar velen hier blijkbaar slechts een grijze waas van blabla, nutteloze youtube-filmpjes, ruziegestook en op-niets-uitdraaiende-discussies zien, ik best veel herkenbare patronen heb teruggevonden en enkele belangrijke dingen heb geleerd die mij zullen helpen op mijn levensweg.
Kan me a.u.b. iemand hier in vinden? Is er iemand die WEL het nut hiervan ziet? Verder kijkt dan zijn neus lang is? Het leven exploiteert buiten zijn bekende omgeving? Mentale barrières durft te doorbreken?
Snapt er iemand het nut van een sociaal experiment, van dit sociale experiment?
Zijn er hier nog lotgenoten die meer hebben gezien in hun leven dan slechts hetgene waarmee zij vertrouwd waren en daardoor gedwongen zijn geworden hun leven te gaan leiden, zodoende het geschenk hebben gekregen losgekoppeld te worden van alles waardoor zij voorheen geleefd werden?
Voor degenen die nu haastig uitlatingen gaan doen over onderwerpen als the Matrix en alienabducties... Lees deze post opnieuw, als je dat gedaan hebt, mag je van mij dat gerust neerschrijven.
---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------
Leg jij me eens uit wat het onderwerp van dit topic is, de "ontopic-sjit" dus...?
Ik heb een vermoeden dat zonder de "offtopic-sjit" jij dit topic nooit had gekend![]()