MuscleMeat

!!!! Dit eet jij iedere dag !!!!

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
40
Even iets totaal anders dan hier altijd staat. Het heeft met voeding te maken maar dan op de meest gore en afschuwelijke manier er maar kan zijn!

Wij zoeken alles op over eiwitten, en kh en de nodige vetten. Maar deze komen van onze liefdevolle dieren. We hebben er niet direct contact mee, maar ze leven toch, het is een leven net zoals de mens, en het geeft ook liefde.

Ik ben geen veganist of vegetariër en ik wordt het ook niet, ik vind het ergens veel te lekker: varkenshaasje en wat mag het allemaal wel niet zijn.

Maar dit filmpje slaat toch wel nergens op. Schandalig. Ik wordt er regelrecht ziek van om zo'n dierenmishandelingen te zien. Men steekt nu alles omtrent de moord op Joe in media maar dit zouden ze toch beter ook even in de media stoppen hoor.

Klik hier voor film!

95% van dit board eet deze dieren.

Het spijt me zeer, maar zoals het hier wordt gedaan gaat het lang niet overal.. En jah, die gast heeft gelijk, zo gebeurt het ook..... Kan niet meer zeggen dan; tsjah

**** Man ! Daar ben ik echt even niet goed van. Het is echt schandalig dat er zo'n dingen gebeuren. Dit kan echt niet. Ik zal er niet direct minder vlees door eten maar toch...ookal moeten dieren geslacht worden , doe dit toch niet op zo'n manier...geef die dieren een 'goed' bestaan, en zorg ervoor dat ze desnoods een week of twee langer te leven krijgen zodat hun spieren tenminste dat vetmesten aankunnen. Ik weet dat 'peta' natuurlijk de meest extreme beelden in dit filmpje gestoken heeft, dus ik maak er wel een kanttekening bij dat dit mss niet echt in Belgie of Nederland gebeurd, maar toch...het zet wel ff aan tot denken.

ik ben er slecht van :mad:
volgens mij waren dat moslims,waarom laten ze anders dat bloed eruit sijpelen...

Stigmatiseer niet zo, man.

Mongsky zei:
Even iets totaal anders dan hier altijd staat. Het heeft met voeding te maken maar dan op de meest gore en afschuwelijke manier er maar kan zijn!

Wij zoeken alles op over eiwitten, en kh en de nodige vetten. Maar deze komen van onze liefdevolle dieren. We hebben er niet direct contact mee, maar ze leven toch, het is een leven net zoals de mens, en het geeft ook liefde.

Ik ben geen veganist of vegetariër en ik wordt het ook niet, ik vind het ergens veel te lekker: varkenshaasje en wat mag het allemaal wel niet zijn.
Maar dit filmpje slaat toch wel nergens op. Schandalig. Ik wordt er regelrecht ziek van om zo'n dierenmishandelingen te zien. Men steekt nu alles omtrent de moord op Joe in media maar dit zouden ze toch beter ook even in de media stoppen hoor.

Klik hier voor film!

95% van dit board eet deze dieren.
Kijk! Vreselijk! Schande! Dit moet niet kunnen!

Hier moet iemand iets aan doen! Ik niet want ik vindt vlees te lekker natuurlijk. Maar iemand moet hier wat aan doen....Iemand die zich geroepen voelt...?

Laat me niet lachen. Zolang je er zelf aan meedoet dit in stand te houden moet je ook niet brullen :cool:

killerbee zei:
ik ben er slecht van :mad:
volgens mij waren dat moslims,waarom laten ze anders dat bloed eruit sijpelen...

Goh.. wat een semi-intelligente opmerking.
Moslims die varkens slachten.

hitman zei:
Goh.. wat een semi-intelligente opmerking.
Moslims die varkens slachten.

:duh::roflol:

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

Gandhi.

Denk dat het niet treffender gezegd kan worden.

Dani zei:
Kijk! Vreselijk! Schande! Dit moet niet kunnen!

Hier moet iemand iets aan doen! Ik niet want ik vindt vlees te lekker natuurlijk. Maar iemand moet hier wat aan doen....Iemand die zich geroepen voelt...?

Laat me niet lachen. Zolang je er zelf aan meedoet dit in stand te houden moet je ook niet brullen :cool:

eens. zolang je zelf vlees van de dieren blijft eten maak je je er zelf ook schuldig aan! als je er echt iets aan wilt doen moet je om te beginnen ook geen vlees meer eten. ik zal mn vlees er niet voor laten iig

pfff stelletje wereld verbeteraars..
zo gaat het al heel lang nooit op school gehad... of zeker nooit opgelet zat je liever met je pik of gleufdier te spelen...

waarom denk je dat er al die mensen dan geld doneren na hart voor dieren enz enz...
wordt eens wakker

Tokkelboer zei:
pfff stelletje wereld verbeteraars..
zo gaat het al heel lang nooit op school gehad... of zeker nooit opgelet zat je liever met je pik of gleufdier te spelen...

waarom denk je dat er al die mensen dan geld doneren na hart voor dieren enz enz...
wordt eens wakker

mensen maken zich er nu druk om, maar zijn het bij wijze van spreken morgen alweer vergeten, en gaan dan gewoon door met het eten van vlees tot er weer eens zo'n filmpje rond internet circuleert, waarna iedereen weer een dag in rep en roer is.

Gelukkig dat het in nederland niet zo gaat. Echt zieke mensen die het doen.

Ik vind het erg wat er gebeurt ik vind dat dit niet kan, zelfs als ze later nog geslacht worden moeten ze zo niet behandeld worden. Nu dat ik dit gezien heb ga ik niet stoppen met vlees eten maar ik ben er wel tegen. Ik hoop dat er zo'n slachthuizen niet in belgië of nederland bestaan. En ik dacht dat ze vee alleen mochten slachten door ze eerst een hoge elektrice schok te geven ?

Ik vind het zielig voor de dieren die zo behandelt woorden maar ik eet vanavond gewoon met plezier een stuk biefstuk;)

Dus ik doe er zelf ook niks aan:o

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd, niemand die stopt met vlees eten. Ik heb daarjuist een varkenshaasje gebakken in mosterd gegeten en het was damn good!

Maar dit mag idd niet kunnen! schandalig hoe ze bvb daar die varkens bij hun poten pakken en gewoon rondzwieren en op de grond kwakken. Kbedoel komaan, als ik het gewicht van ronnie coleman had nam ik die kerel bij z'n benen en smijtek em ook zo op de grond hehe!

Ik wou jullie er enkel es van bewust maken hoe het eraan toe gaat, en natuurlijk zijn dit extreme gevallen, maar tzijn dedie die je moeten schokkeren!
Blijkbaar heb ik toch enkele mensen hier hun ogen doen open gaan.

Owjee! Eet ik dat?! Ik stop meteen met bodybuilding!

;o

Terug
Naar boven