MuscleMeat

Dit slaat echt nergens op!

efes

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
80kg
Ik vind het zo fijn dat we in Nederland de gelegenheid hebben om een sport te beoefenen die we zelf leuk vinden. En dat er gala's / evenementen worden georganiseerd is helemaal top. Maar als je dan dit ziet wat Simon Rutz allemaal moet doen om een gala te organiseren krijg ik steeds meer hekel aan de burgemeester van Amsterdam!

Wij als Nederlanders zouden er trots op moeten zijn dat we meedraaien met de wereld top.. Maar we worden in Nederland door onze eigen burgemeesters tegen gewerkt...

It's Show Time is van ons blijft van ons!

Neem een kijkje:
http://www.youtube.com/watch?v=51Gfy6RLOjU&feature=g-logo&context=G2a7865fFOAAAAAAAAAA

Helemaal mee eens slaat inderdaad nergens op en dan is het IT's Showtime gala in Den Bosch ook al afgelast door de burgemeester.
Het word een moeilijk verhaal voor Simon Rutz en It's Showtime, uitwijken naar Duitsland / belgië?

Uit BIBOB-toetsen blijkt dat bij veel gala's crimineel geld wordt witgewassen. Wat wil je dan?

• Topic Starter Topic Starter
Uit BIBOB-toetsen blijkt dat bij veel gala's crimineel geld wordt witgewassen. Wat wil je dan?

Hier durf ik geen uitspraak over te doen, wel vind ik dat wij als klein landje veel bereiken in de vechtsport / en andere sport takken.

Ik vind het gewoon jammer dat zo een mooi evenement word tegen gewerkt. Zoals Simon Rutz al zij Peter aerts wil ook een afscheid partij vechten en dan gaat dit niet in Nederland gebeuren gewoon belachelijk.

En ik denk dat crimineel geld ook bij voetball witgewassen word, ,met gokken etc.

Hier durf ik geen uitspraak over te doen, wel vind ik dat wij als klein landje veel bereiken in de vechtsport / en andere sport takken.

Ik vind het gewoon jammer dat zo een mooi evenement word tegen gewerkt. Zoals Simon Rutz al zij Peter aerts wil ook een afscheid partij vechten en dan gaat dit niet in Nederland gebeuren gewoon belachelijk.

En ik denk dat crimineel geld ook bij voetball witgewassen word, ,met gokken etc.

Die vergelijking is enorm scheef en gaat niet echt op.

ik durf te wedden dat bijna elke andere sport die een beetje grootschalig is criminaliteit met zich meetrekt. alleen omdat het een vechtsport is valt heel hypocriet nederland meteen ove r een onbevestigd onderzoekje heen

Vaak zit er aan de tafels vooraan bij deze evenementen voor een paar honderd jaar aan gevangenisstraf bij elkaar.

Het is (net als met voetbalhooligans) bijna niet uit te bannen. De liefhebbers zijn de dupe.

Vechtsport is wat minder mainstream dan voetbal dus kan een gemeente het "gewoon" verbieden zonder veel tegenstand.

Heel jammer dat het niet anders kan.

Ik zou er geen sec.aan denken om met mijn zoontje naar zo'n "gala" (wat een vreemde verwoording ook) te gaan. als liefhebber kom je zonder nl ook wel aan je trekken. kijk eens rond naar wat er zit, vooral aan de net gedekte tafeltjes. Kunnen ze lekker netwerken.

Ik zou er geen sec.aan denken om met mijn zoontje naar zo'n "gala" (wat een vreemde verwoording ook) te gaan. als liefhebber kom je zonder nl ook wel aan je trekken. kijk eens rond naar wat er zit, vooral aan de net gedekte tafeltjes. Kunnen ze lekker netwerken.

en wel naar een voetbalwedstrijd waar hetzelfde gebeurt alleen dan met spreekkooren, vuurwerk en vandalisme?

ik durf te wedden dat bijna elke andere sport die een beetje grootschalig is criminaliteit met zich meetrekt. alleen omdat het een vechtsport is valt heel hypocriet nederland meteen ove r een onbevestigd onderzoekje heen

:roflol: je moest eens weten

en wel naar een voetbalwedstrijd waar hetzelfde gebeurt alleen dan met spreekkooren, vuurwerk en vandalisme?

Ik zou rustig naar sc Heerenveen kunnen gaan dan, maar zou hem niet meenemen als Feyenoord in europa naar een buitenlandse club moet. Natuurlijk niet.

Op k1.nl dit stukje gevonden: "Zoals gisteren al aangegeven lijkt het erop dat verschillende kickboksorganisaties zoals It’s Showtime eieren voor hun geld kiezen en hun evenementen buiten Nederland gaan organiseren. Het It’s Showtime evenement van vandaag zal nog wel gewoon in Leeuwarden doorgaan, maar het lijkt er wel op dat het grote Peter Aerts afscheidsevenement, dat oorspronkelijk voor 30 juni in Nederland gepland was, nu wel eens in de Belgische hoofdstad Brussel zou kunnen doorgaan. Er gaan zelfs geruchten om de ganse organisatie naar België te verhuizen. En dit allemaal dankzij de Nederlandse BIBOB wet. Rutz gaf op fightstartv meer uitleg."

jammer

Ik zou rustig naar sc Heerenveen kunnen gaan dan, maar zou hem niet meenemen als Feyenoord in europa naar een buitenlandse club moet. Natuurlijk niet.

precies, bij een groot evenement zal er altijd wel wat zijn. het is appel met peren vergelijken, maar je zou ook gewoon met een gerust hart naar een minder groot gala kunnen gaan, als je denkt van niet is dat jouw vooroordeel over vecthsport

Het is triestheid tentop!

Van der laan doet alsof de wereldwijde maffia zijn zaken bespreekt tijdens de gala's
Hij is redelijk wereldvreemd. Maarja, we zijn niet anders gewend van Amsterdamse burgemeesters. Ze slopen alles, maar bouwen niets op.

Laatst bewerkt:
Tsja, ben zelf ook fan van de sport en heb ook wel gala's bezocht, moet wel zeggen dat er toch een 'ander' soort volk op af komt. Het trekt toch wel voornamelijk de lage sociale klasse en het petjes&bontkraagjes volk. Vaak vechtpartijen gezien op gala's, dubieuze sponsors zoals bordelen, growshops en coffeeshops, mensen die blowen in het publiek etc. Van dat domme volk dat zelf nooit één stap in de dojo heeft gezet en dan schreeuwt: "SCHOP HEM DE KANKER IN".

Tja... Ik denk dat het ook komt door de K1 regels die zijn toegepast om het kickboksen meer toegankelijk te maken voor het grote publiek wat dus vooral die zogenaamde GaNgStAh's aantrekt. Als we terug gaan naar oldskool muay thai regels, 5x5 op een lager tempo, met clinchen en "die irritante thaise k*tmuziek" dan blijft het volk dat alleen maar komt om K.O.'s te zien wel thuis. Bij Kyokushin karate toernooien, wat er ook zeer hard aan toe kan gaan maar niet populier is bij het petjes&bontkraagjes volk, hangt een veel prettigere respectvollere sfeer.

Klopt wel dat er wel gemiddeld meer debielen en fout volk rondlopen. Alsnog zie ik er geen reden in dat iedereen die gala's maar weigert.
half vak 410 zit ook vol met dat soort tuig. Maar voetbal mag gewoon blijven.

Terug
Naar boven