XXL Nutrition

Dit slaat echt nergens op!

tsja, ben zelf ook fan van de sport en heb ook wel gala's bezocht, moet wel zeggen dat er toch een 'ander' soort volk op af komt. Het trekt toch wel voornamelijk de lage sociale klasse en het petjes&bontkraagjes volk. Vaak vechtpartijen gezien op gala's, dubieuze sponsors zoals bordelen, growshops en coffeeshops, mensen die blowen in het publiek etc. Van dat domme volk dat zelf nooit één stap in de dojo heeft gezet en dan schreeuwt: "schop hem de kanker in".

Tja... Ik denk dat het ook komt door de k1 regels die zijn toegepast om het kickboksen meer toegankelijk te maken voor het grote publiek wat dus vooral die zogenaamde gangstah's aantrekt. Als we terug gaan naar oldskool muay thai regels, 5x5 op een lager tempo, met clinchen en "die irritante thaise k*tmuziek" dan blijft het volk dat alleen maar komt om k.o.'s te zien wel thuis. Bij kyokushin karate toernooien, wat er ook zeer hard aan toe kan gaan maar niet populier is bij het petjes&bontkraagjes volk, hangt een veel prettigere respectvollere sfeer.

+1

Klopt wel dat er wel gemiddeld meer debielen en fout volk rondlopen. Alsnog zie ik er geen reden in dat iedereen die gala's maar weigert.
half vak 410 zit ook vol met dat soort tuig. Maar voetbal mag gewoon blijven.

dat ze er rondlopen maakt niet zoveel uit. Men wordt toch wel gefilmd. Je vergelijking gaat daarom niet op. Het gaat erom dat ze bij de aanvraag duidelijk moeten aangeven waar ze het geld vandaan halen om een dergelijk evenement te organiseren en welke bedrijven erachter zitten. Dat gebeurt ook bij bijv. het overnemen/starten van een horecagelegenheid. Als je dan vervolgens je aanvraag intrekt of weigert dat te zeggen dan ligt toch echt aan jezelf.

• Topic Starter Topic Starter
dat ze er rondlopen maakt niet zoveel uit. Men wordt toch wel gefilmd. Je vergelijking gaat daarom niet op. Het gaat erom dat ze bij de aanvraag duidelijk moeten aangeven waar ze het geld vandaan halen om een dergelijk evenement te organiseren en welke bedrijven erachter zitten. Dat gebeurt ook bij bijv. het overnemen/starten van een horecagelegenheid. Als je dan vervolgens je aanvraag intrekt of weigert dat te zeggen dan ligt toch echt aan jezelf.

Jij hebt duidelijk niet naar het filmpje gekeken :)

Die vergelijking is enorm scheef en gaat niet echt op.

Hoezo gaat die vergelijking niet op? In het voetbal lopen ook zeer grote criminelen rond en dan bedoel ik niet alleen in het publiek.

Sterker nog, de grote baas Sepp Blatter is een smeerlap eerste klas.

Over algemeen is bij voetbal meer criminaliteit, holleeder had grootste skybox in de arena rara rara hoe kan dat

Vaak zit er aan de tafels vooraan bij deze evenementen voor een paar honderd jaar aan gevangenisstraf bij elkaar.

Het is (net als met voetbalhooligans) bijna niet uit te bannen. De liefhebbers zijn de dupe.

Vechtsport is wat minder mainstream dan voetbal dus kan een gemeente het "gewoon" verbieden zonder veel tegenstand.

Heel jammer dat het niet anders kan.

Een groot gedeelte van deze jongens vergaderen ook op golftoernooien en bij andere sporten, jammer dat daar over gezwegen word.

Jep daar zit het grote probleem. De organisatie die veelal contacten onderhoud met dubieuze personen/geldschieters speelt mijnsinziens een grote rol in alle tegenwerking die de sport ondervind. Een organisatie zal wel anders willen maar helaas staan de ING-en en ABN AMRO 's niet in de rij voor onze sport.
Zie het niet makkelijk gebeuren maar als hier een ommekeer in zou komen.....

Tuurlijk bezoeken criminelen kickbox gala's, maar andere sport evenementen net zo. Het is belachelijk dat ze dit willen verbieden.

Als het goed is kan Its Showtime geen gala's meer in Nederland organiseren en gaan zij naar Belgie toe. Het gaat echt nergens over, als er geweld en veel gewonden vallen dan is het tijdens voetbal wedstrijden zo en niet bij kickbox gala's waar men zich meestal aan de regels houd en sportief met elkaar omgaat.

Wat ik nog het trieste vind van alles;
It's Showtime is een Nederlands gala waar de top van de wereld komt om te vechten waaronder veel Nederlanders, en IK, ALS NEDERLANDER moet dit op een krakerige chineze stream bekijken van 128kbit/sec in 400 pixels terwijl het in 160 andere landen live uitgezonden wordt.
EN DIE HOERIGE @*^#&* elfstedentocht is wereldnieuws opeens en HET BELANGRIJKSTE WAT ER OOIT IN DE WERELD GEBEURT IS.

Dit land is hard naar de klote gegaan laatste decennia's.

• Topic Starter Topic Starter
It's Showtime is een Nederlands gala waar de top van de wereld komt om te vechten waaronder veel Nederlanders, en IK, ALS NEDERLANDER moet dit op een krakerige chineze stream bekijken van 128kbit/sec in 400 pixels terwijl het in 160 andere landen live uitgezonden wordt.
EN DIE HOERIGE @*^#&* elfstedentocht is wereldnieuws opeens en HET BELANGRIJKSTE WAT ER OOIT IN DE WERELD GEBEURT IS.

i agree

+1 inderdaad

Terug
Naar boven