Fitness Seller

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

B&F

Gargantuan Beast
10.000 berichten
Waardering
704
Kerstaanbiedingen!

Whey Perfection
Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr 1!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2270 Gram / 81 Shakes 29,90!
4540 Gram / 162 shakes 51,50!

Result!
De resultaten met de 4 Super creatines in Result zijn verbluffend. Enorme kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en bovenal een gigantisch spiervolume en explosieve spiergroei!
1x 500 Gram / 100 Servings 15,90!

Pre-Workout Power
De werking van Pre-Workout Power is extreem krachtig en uniek. Pre-Workout Power stimuleert echt alle facetten van prestatie, vetverbranding, pomp en spiergroei!

1x 900 Gram 30,90!

Lean Gain
Lean Gain bevat alleen de 5 allerbeste eiwitten, unieke koolhydraten, een zeer speciale mix van extra groeibevorderende stoffen.

1x 2500 Gram 27,90!
2x 2500 Gram 47,90!

Ultra Micronized BCAA Poeder
Ultra Pure Micronized BCAA onderscheidt zich overduidelijk van alle concurrerende BCAA poeders!

1x 500 Gram 19,90!

Natural Test!
Precies 3000 mg D-Aspartic Acid verhoogt bewezen je lichaamseigen testosteron met 42% in 12 dagen!
1x 120 capsules 16,00!

Dit zijn onze kerstknallers! :D

51EUR voor 4.5kg whey... Strx ff rekening checken, als er genoeg op staat koop ik ff snel een pot.

• Topic Starter Topic Starter
51EUR voor 4.5kg whey... Strx ff rekening checken, als er genoeg op staat koop ik ff snel een pot.

Eigenlijk kan het qua marge niet:cool: We wilden toch niet iets heel leuks doen voor de kerst!:D

We hebben alleen al extra mensen klaarstaan voor de Whey Perfection!

Ik ga denk ik ook maar alvast een extra pot whey inslaan ondanks dat ik net een nieuwe had besteld bij jullie:p

Tot wanneer gelden de aanbiedingen?

mooie aanbiedingen in deze TE dure maand.. even kijken of ik een potje ga bestellen ;)

Ik wil de WMS stack met whey perfection halen, maar nu kan ik beter losse WMS en losse perfection halen denk ik :D

top actie, goed bezig.

Zometeen maar whey in slaan:D Koop normaal bij powersupplements.nl 2500gram voor 46,90 maar dat is toch een beetje achterhaald nu!

Ik wil de WMS stack met whey perfection halen, maar nu kan ik beter losse WMS en losse perfection halen denk ik :D

top actie, goed bezig.

Het zijn echte knallers!:D

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Zometeen maar whey in slaan:D Koop normaal bij powersupplements.nl 2500gram voor 46,90 maar dat is toch een beetje achterhaald nu!

Het zweet staat nu al een beetje op het voorhoofd bij de jongens in het magazijn:D

Ook aanstaande week wat potten inslaan:D

wow erg mooi dit , even paar potten whey inslaan dan maar

kennis heeft gister besteld, heeft hij hier nog wat aan?

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Nee, de aanbiedingen zijn vandaag ingegaan. Anders regelen we wel iets bij een volgende bestelling;) We hebben service hoog in het vaandel staan:)

top moet ik het er dan ff bij vermelden?

wow erg mooi dit , even paar potten whey inslaan dan maar

We hebben nu trouwens een extra smaak erbij. Cappuccino.

Verkrijgbaar in de 11 allerbeste smaken:
-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake