XXL Nutrition

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

Zo zeg wat een aanbiedingen! Ben wel benieuwd naar result! , kan je dit ook combineren met een PWO?

• Topic Starter Topic Starter
Zo zeg wat een aanbiedingen! Ben wel benieuwd naar result! , kan je dit ook combineren met een PWO?

Dank je, de Result! hebben we net weer binnen en is ook weer op voor het eind van het jaar denk ik:D Deze kun je combineren.:)

De resultaten met de 4 Super creatines in Result zijn verbluffend. Enorme kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en bovenal een gigantisch spiervolume en explosieve spiergroei!

Top, net een bestelling gedaan. :)
11 euro voor whey is natuurlijk geen geld!

oooh lekker die creatine ook er maar bij doen

mischien dat ik deze week ff vier en halve kilo whey bestel. heb net 2 kilo whey isolaat besteld though, maar dit kan je bijna niet laten lopen :D

oow dayum!! moet maar eens een pot whey aangschaffen dan

Wel jammer dat miscellar cassein niet in deze actie zat.

Ik hou het wel in gedachte voor jullie;)

krijg je nouw een grotere penis van Result? sireuse vraag als ik het goed begreep meer testeronen ofso?

Laatst bewerkt:
krijg je nouw een grotere penis van Result? sireuse vraag als ik het goed begreep meer testeronen ofso?

Geen grotere penis.:cool: Cordyceps heeft wel een positief effect op je libido.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

De wegen worden op dit moment zeer slecht gestrooid dus overwerken is beter dan 3 uur in de file staan! :dance:

Dat valt bij elke bestelling wel te merken!
De dozen worden altijd lekker gevuld..

Tja, ik hoor het net van iemand die in Amsterdam werkt. Schijnt al niet best te zijn daar.

Terug
Naar boven