XXL Nutrition

Breaking News Gratis Protein Perfection Mix sample voor de eerste 500 hyves leden bij Body En Fitshop!

jeuhhh thx ontvangen , smaak banaan :D morgen ff uitrproberen en wie weet volgende week bestellen !!

Dinsdag een berichtje verstuurd; vanmiddag Sample met banaansmaak ontvangen.
Top!:thumbup:

protein perfection is gewoon super lekker! ;) :D

ik had un pm gestuurd weet niet of jullie die hadde geleze maar ik heb noxipro ontvange haha ;) maar geloof dat dat er al meer ware die dat hadde gekrege xD

Heb nu ook de sample ontvangen :)

• Topic Starter Topic Starter
Goed om te horen dat het allemaal wat begint te lopen, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Wat mij betreft een van de lekkerste shakes! ;)

Protein Perfection Mix

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weekaanbieding € 27,50!

-Vincent

hey b&f, ik had een pm naar vincent gestuurd omdat ik het nog niet binnen had. krijg ik gister een sample noxipro binnen en vandaag mijn protein mix ;). foutje?? xD
bedankt voor de samples!!! ;D

Ik vind de cookies&cream erg lekker, de rest eigenlijk wat minder (had toevallig vorige week een sample pack gekocht) maar ja, dat is een kwestie van smaak. Ik had de weekaanbieding al gezien... ff nadenken. :)

nog steeds niks binnen :(

Cream & Cookies heel lekker als je hem magere melk pakt. Misschien een pot kopen:rolleyes:

Ik had me ook aangemeld, maar was in me berichtje vergeten te zeggen dat ik lid was. No problem toch? Chill z'n actie trouwens

Heb het net gisteren binnen gekregen, die gaan we zo maar eens even proberen denk ik!

Gelieve even een PM te sturen mocht er niets binnen zijn gekomen. Vandaag gaan de verzoekjes van het weekend weer de deur uit!

Meld jij je ook aan?

Toegevoegd! Ben benieuwd naar de sample.

aangemeld hoef geen samples, sta genoeg in het krijt voor alle service :)

Toegevoegd! Maar.. Geld dit ook voor Belgische leden? Gezien Hyves een hollands netwerk is..

Ps. Ik moest een berichtje sturen naar de bodyenfit groep zelf... Beheerders profiel was niet zichtbaar voor mij :s :s

Laatst bewerkt:
Net even toegevoegd en een bericht gestuurd,
Even kijken hoe het is:)

Toegevoegd! Maar.. Geld dit ook voor Belgische leden? Gezien Hyves een hollands netwerk is..

Ps. Ik moest een berichtje sturen naar de bodyenfit groep zelf... Beheerders profiel was niet zichtbaar voor mij :s :s

Dan nog staat er een link om de beheerder een bericht te sturen. :)

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de shake vinden, twijfel dan ook zeker niet jullie ervaringen te delen!! :D

-Vincent

Terug
Naar boven