Fitness Seller

'Do to Hamas what the US did to Japan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
jij hebt het de hele tijd over palesteinen die gehersenspoeld zouden zijn.???
als ik al jou post lees dan moet ik concluderen dat jij de enige bent die gehersenspoeld is;)

Eerlijk gezegd vind ik dat je geen mening mag vormen als je herhaaldelijk zulke stomme spellingsfouten maakt.

http://www.vandale.nl/vandale/
[Link niet meer beschikbaar]

Helaas staat Berbers er niet tussen.

Dit is weer een belachelijke opmerking met de bedoeling Arabische mensen op de korrel te nemen. Hij maakt dan soms wel eens spellingsfouten, maar altijd beter dat dan iemand die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.
Je kan niet zo kortzichtig reageren en vanuit je racisme maar automatisch aannemen dat Hamaz en de rest van het Palestijnse volk de schuld zijn van het conflict, net zomin als ik kan en mag zeggen dat heel het Israëlische volk verdorven is. Het is mijn mening dat Israël de agressor is en jouw mening is net het omgekeerde, so be it maar bespaar ons racistische opmerkingen.

Dit is weer een belachelijke opmerking met de bedoeling Arabische mensen op de korrel te nemen. Hij maakt dan soms wel eens spellingsfouten, maar altijd beter dat dan iemand die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.
Je kan niet zo kortzichtig reageren en vanuit je racisme maar automatisch aannemen dat Hamaz en de rest van het Palestijnse volk de schuld zijn van het conflict, net zomin als ik kan en mag zeggen dat heel het Israëlische volk verdorven is. Het is mijn mening dat Israël de agressor is en jouw mening is net het omgekeerde, so be it maar bespaar ons racistische opmerkingen.

Geen racisme, conclusie van mislukte integratie.

gast wat lul je nou , voor de joden heeft deze oorlog helemaal geen nut. Zij zouden gewoon vredig kunnen leven, maar omdat die stinkpalestijnen en andere stinkarabieren de vernietiging van israel willen moeten ze zich wel verdedigen.

Waarom ga jij niet lekker terug naar Kroatie? Het is daar nu wel weer veilig.:wave:
Daar hebben ze vast ook wel internet kan je toch lekker op DBB blijven maar blijf dan wel uit deze sectie vandaan!

Hoewel geluidsgolven zich niet kunnen voortplanten door een vacuüm, waar het grootste deel van het heelal uit bestaat, kunnen radiogolven dat wel. Veel objecten in het universum, zoals sterren, quasars en ook onze eigen Melkweg, zenden radiogolven uit. :) wat zou je dan op de plek neer willen zetten, en god sprak door radiogolven? :P ik bedoel vroegen hadden ze daar geen idee van.. kijk het beest is ook niet echt een beest..

vat dit niet negatief op, ik ben blij dat je de bijbel gelezen hebt en dat je dit post.

bedankt voor de quotes, inderdaad leuk om te zien maar ben het helaas met luuk eens, veels te vaag

nu even over dat nasa-stukje...gebrul? gebrul wordt door een wezen veroorzaakt ...dus dan gaan we er al snel zoiets als god bij denken.
En het grootste gedeelte van het universum bestaat uit vacuum? we weten niet eens hoe groot het is, nogal vreemde claim dus.
We weten niets punt

bedankt voor de quotes, inderdaad leuk om te zien maar ben het helaas met luuk eens, veels te vaag

nu even over dat nasa-stukje...gebrul? gebrul wordt door een wezen veroorzaakt ...dus dan gaan we er al snel zoiets als god bij denken.
En het grootste gedeelte van het universum bestaat uit vacuum? we weten niet eens hoe groot het is, nogal vreemde claim dus.
We weten niets punt

dit is gelukkig niet mijn sterkste argument om te zeggen dat god bestaat. :P

hehehe, gaat goed hier
:popcorn:

wat een paupertopic.
Waarom wordt in al die topics toegestaan dat de discussie totaal nergens meer over gaat. Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
:slotje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven