apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een thread over Hamas die eindigt in een creationisme/evolutie discussie laat de scherpte afnemen.Sinds wanneer is raketten afvuren naar een buurland verdedingend terwijl beide partijen vreedzaam naast elkaar kunnen leven.
Verdedigen, laat me niet lachen.
Ik discussieer niet met mensen die de zaken niet kunnen of willen zien zoals ze zijn. U moet er maar eerst eens de recente geschiedenis van het midden oosten op nakijken en de manier waarop het Palestijnse volk wordt geterroriseerd door de Israeli. Ziet u het dan nog steeds niet, ach ja het zij zo.
) vind je het vreemd dat israel de hamas kwijt wil?? nee dus.
Wat een onzin.wat ik vreemd vind is dat er nooit word gepraat over hamas en wat voor zieke religie hieraan hangt.
Wat een onzin.
Hamas word juist altijd in kwaad daglicht gesteld in de media.
Waarom zeg je dan dat er nooit word gepraat over Hamas?!?vind je het raar als er weer een bus word opgeblazen in de naam van allah, het is tijd dat israel wat doet aan deze beesten met de ergste terroristenorganisaties die de wereld kent.
weet jij uberhaupt wat hamas is? weet je wel waar je over praat? ben je moslim als ik vragen mag?
wat ik vreemd vind is dat er nooit word gepraat over hamas en wat voor zieke religie hieraan hangt.
Waarom zeg je dan dat er nooit word gepraat over Hamas?!?
Tegenstrijdig gelul man.
Ps. Hoesso denk je dat ik moslim? Wat zou het uitmaken als ik moslim was?
Volgens mij lees je mijn posts nooit op dit forum.
Precies, laatste tijd. Dus dan moet je niet doen alsof het altijd zo is.ga es even in op mijn argument ipv te mierennken. wat ik bedoelde is dat er de laatste tijd alleen maar negatief over israel word gepraat. zo goed? nu ff ingaan op de rest. dankje.
Eigenlijk vind ik het niet vreemd mee omdat me allang is opgemerkt dat je zwaar bevooroordeeld bent. Mijn mening is verre van religieus.zou het vreemd zijn als ik zeg dat je moslim bent? vind je het vreemd dat ik dit concludeer nadat je zulke berichten post?
Ik heb persoonlijk meer respect voor iemand die zijn leven offerd voor wat in zijn ogen een groter doel is, dan iemand die dezelfde slachtoffers maakt maar het doet d.m.v. op een knopje te drukken.
.
gast wat lul je nou , voor de joden heeft deze oorlog helemaal geen nut. Zij zouden gewoon vredig kunnen leven, maar omdat die stinkpalestijnen en andere stinkarabieren de vernietiging van israel willen moeten ze zich wel verdedigen.
gast wat lul je nou , voor de joden heeft deze oorlog helemaal geen nut. Zij zouden gewoon vredig kunnen leven, maar omdat die stinkpalestijnen en andere stinkarabieren de vernietiging van israel willen moeten ze zich wel verdedigen.
Alsof het boeit wat voor wapens ze gebruiken, die rotkoppen moeten gewoon oprotten naar hun eigen land en niet over de grens komen.Probleem opgelost.
grenzen??Alsof het boeit wat voor wapens ze gebruiken, die rotkoppen moeten gewoon oprotten naar hun eigen land en niet over de grens komen.Probleem opgelost.
Als ik de gebroken lichamen van de Palestijnse kinderen zie en ik lees jouw post dan kan ik voor jou enkel maar minachting hebben. Niets meer en niets minder. Tegen zo iemand die oordeelt vanuit zo weinig verstand zijn alle woorden van verklaring over de noodzaak dat de Palestijnen zich verdedigen tegen een meedogenloze agressor nutteloos. Als ik jouw woorden lees dan denk ik, ja dat bedoelt men dus met een domme kracht.
jij hebt het de hele tijd over palesteinen die gehersenspoeld zouden zijn.wat ik vreemd vind is dat er nooit word gepraat over hamas en wat voor zieke religie hieraan hangt. beetje de marrokanen kwestie hier maar dan heel licht uitgedrukt.
die willen wij hier toch ook weghebben? (de relschoppers dan he) vind je het vreemd dat israel de hamas kwijt wil?? nee dus.
zullen we als het niet ontopic gaat in dit topic verder discussieeren? http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/palestijns-isra-lisch-conflict-195205/index22.html![]()