- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Ik graai meestal lekker in de poeder om hem te vinden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik graai meestal lekker in de poeder om hem te vinden.

Serieus? Dan heb ik vaak geluk ofzoKlinkt bijna alsof jij hem wel eens bovenin hebt zitten? Ik heb wel eens gedacht dat ze expres dat schepje in de pot doen en hem dan pas afvullen..![]()

Heb je al hard blazen geprobeerd?Nou, ik overdrijf een beetje. Maar echt bovenin ligt ie zelden. Meestal moet ik even met een lepel roeren om hem te vinden. Idem met whey.![]()
Ik schud er altijd even mee en dan komt ie meestal wel tevoorschijn, als ik 'em dan niet gelijk vind steek ik er gewoon een andere in en meestal blijven die 2 er dan gewoon samen inzittenNou, ik overdrijf een beetje. Maar echt bovenin ligt ie zelden. Meestal moet ik even met een lepel roeren om hem te vinden. Idem met whey.![]()

Ik doe hetzelfde, soms met een lepel die ik toevallig toch ging gebruiken hem omhoog wippen.Ik schud er altijd even mee en dan komt ie meestal wel tevoorschijn, als ik 'em dan niet gelijk vind steek ik er gewoon een andere in en meestal blijven die 2 er dan gewoon samen inzitten![]()
Of je pakt een vorkIk graai meestal lekker in de poeder om hem te vinden.
Je weet toch dat ik graag m'n handen gebruik

Met een lepel is het makkelijker poeder scheppen hoor.
Met een lepel is het makkelijker poeder scheppen hoor.
Met een steelpan?Met een lepel is het makkelijker poeder scheppen hoor.
Iets met klepel.