ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen in België.
Niet meer maar ook niet minder.
It's funny 'caus it's true.
Ik begreep hem niet, en Google wist ook niet wat Gaaz & Elentriek was. Ik zal wel iets gemist hebben..
Als je hem uitlegt is ie niet grappig meer zeker?Phew. Ik was dus niet de enige die het niet begreepIk begreep hem niet, en Google wist ook niet wat Gaaz & Elentriek was. Ik zal wel iets gemist hebben..Als je hem uitlegt is ie niet grappig meer zeker?

Gewoon zeggen dat het voor gezondheid redenen zijn en dan dingen van cold therapy voorlezen

Ik heb langs de frigo nog een tonneke gaas op de remorque staan achter mijn camionette.
Ik heb langs de frigo nog een tonneke gaas op de remorque staan achter mijn camionette.
Als ge het komt halen komt ge maar een sjat koffie drinken in de living.
Ik beeld me soms in hoe sommigen hier oerhollands praten en dan moet ik altijd even gniffelen.
Je hebt naast de koelkast nog een tonnetje gas staan die op dit moment op een aanhanger staat achter je vrachtwagentje?Ik heb langs de frigo nog een tonneke gaas op de remorque staan achter mijn camionette.
Als ge het komt halen komt ge maar een sjat koffie drinken in de living.
Jij lijkt me een grensgeval.Je hebt naast de koelkast nog een tonnetje gas staan die op dit moment op een aanhanger staat achter je vrachtwagentje?
Als ik het kom halen kan ik koffie komen drinken?
Maar wel alleen in de woonkamer.
Toch?

Deel van m'n familie woont in Lommel 🤣Jij lijkt me een grensgeval.
Letterlijk en figuurlijk![]()