Sorry, ik heb een @apfelstrudeltje gedaan.Kun je niet begrijpend lezen? Ben je afgeleid? Er staat dat ze haar rijexamen zojuist heeft gehaald, dan is de foto waarschijnlijk toch niet van tijdens het rijexamen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, ik heb een @apfelstrudeltje gedaan.Kun je niet begrijpend lezen? Ben je afgeleid? Er staat dat ze haar rijexamen zojuist heeft gehaald, dan is de foto waarschijnlijk toch niet van tijdens het rijexamen?
Ze heeft meteen ook haar zwemexamen gedaan.Waarom ligt er een zwemband op de achterbank tijdens een rijexamen?
Ze moest bij het onderdeel gekleed zwemmen wel een paar baantjes rugslag en rugcrawl extra doen.
....en watertrappelen, daarna kwartiertje vrij zwemmenZe moest bij het onderdeel gekleed zwemmen wel een paar baantjes rugslag en rugcrawl extra doen.
Dat kan, ik heb op een paar weken tijd 3 verschillende telefoons gehad en mijn geordende memes zijn helemaal in de war.
Rookt u?Dat kan, ik heb op een paar weken tijd 3 verschillende telefoons gehad en mijn geordende memes zijn helemaal in de war.
![]()
sacrebleu!!
Ik woonde in een kraakpand. En mensen deden dat letterlijk.
Nog niet eens zo'n gek idee, enige nadeel zijn de oude mannen die met de blote zwans in de badkamers staan te shinen.Ik woonde in een kraakpand. En mensen deden dat letterlijk.
Dat is alleen een nadeel als je er naar staat te kijken toch?Nog niet eens zo'n gek idee, enige nadeel zijn de oude mannen die met de blote zwans in de badkamers staan te shinen.
Dat is zeker waar.Dat is alleen een nadeel als je er naar staat te kijken toch?
Ik zat zelf aan zwaardvechten te denken.
Jij niet fitboy 🫠