- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Toch maar eens snel minder gaan benchen @Japio
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch maar eens snel minder gaan benchen @Japio

Klopt niet, ik bench veel minder dan 550 en heb geen sexual partners, propaganda dit.
Je kijkt ook verkeerd. Je bencht 50lbs. Dus ook 0. Dus klopt wel. Ze hebben je alleen uit de grafiek gelaten omdat ze denken dat je een meetfout bent.Klopt niet, ik bench veel minder dan 550 en heb geen sexual partners, propaganda dit.
En jij doet aan CrossfitJe kijkt ook verkeerd. Je bencht 50lbs. Dus ook 0. Dus klopt wel.
Strafpunt voor belediging.
Hoe verder op de avond hoe interessanter deze aanbieding wordt!

Bij mijn studentenvereniging was de regel dat wanneer je 1 biertje bestelde je er voor 2 betaalde en er toch maar 1 kreeg.
Jij blij dat je niet aan de neus suiker zat , had je een aardige klap geld gekost danBij mijn studentenvereniging was de regel dat wanneer je 1 biertje bestelde je er voor 2 betaalde en er toch maar 1 kreeg.
Drinken hoor je immers nooit alleen te doen.
Nog een goede reden dat ik nooit lid ben geworden van zo'n club!Bij mijn studentenvereniging was de regel dat wanneer je 1 biertje bestelde je er voor 2 betaalde en er toch maar 1 kreeg.
Drinken hoor je immers nooit alleen te doen.
Zeker? Of wilden ze jou er gewoon niet bij hebben.Nog een goede reden dat ik nooit lid ben geworden van zo'n club!
Ik heb het dan over zo’n 20 jaar gelden, een biertje koste een euro en 13 stuks een tientje.Jij blij dat je niet aan de neus suiker zat , had je een aardige klap geld gekost dan
Dan had ik ze in elkaar geslagen.
1gulden in het jongeren centrum ...verder kan ik niks heugen van die tijd ( bier prijs zal de oorzaak zijn geweest)Ik heb het dan over zo’n 20 jaar gelden, een biertje koste een euro en 13 stuks een tientje.
Die zwijnerij zou ook niets voor mij geweest zijn.