Fitness Seller

Sticky Do you even MEME?

Fv8_5JGXsAEOAIt?format=jpg&name=small.jpg

FwDI0XtXsAAtJau?format=jpg&name=small.jpg

Ik snap 'm niet. Het is toch bekend dat de vaccins geen 100% zekerheid bieden.Vaccins stimuleren een reactie van het immuunsysteem op het virus. Als je ziek wordt, is het waarschijnlijk minder ernstig. Wat is daaraan niet te begrijpen?

Ik snap 'm niet. Het is toch bekend dat de vaccins geen 100% zekerheid bieden.Vaccins stimuleren een reactie van het immuunsysteem op het virus. Als je ziek wordt, is het waarschijnlijk minder ernstig. Wat is daaraan niet te begrijpen?
Logica. De gemiddelde wappie moet er weinig van hebben zeg maar. Maar kindermassagraven, chem trails en flat earth gaan er zonder morren in want internet. 🦎

• Like
Waarderingen: BB_
Logica. De gemiddelde wappie moet er weinig van hebben zeg maar. Maar kindermassagraven, chem trails en flat earth gaan er zonder morren in want internet. 🦎
Wel met de aantekening dat in het bijzonder in Nederland de belofte van de regering was dat vaccinatie je zo ongeveer onkwetsbaar zou maken: je zou het niet meer kunnen krijgen en ook niet meer kunnen overbrengen.

Hoe je er ook instaat, de regering (Dansen met Jansen, anyone?) heeft teveel beloofd.

Nederland de belofte van de regering was dat vaccinatie je zo ongeveer onkwetsbaar zou maken: je zou het niet meer kunnen krijgen en ook niet meer kunnen overbrengen.
Sinds wanneer gaat men er dan vanuit dat de overheid zijn beloftes kan waarmaken?

Wel met de aantekening dat in het bijzonder in Nederland de belofte van de regering was dat vaccinatie je zo ongeveer onkwetsbaar zou maken: je zou het niet meer kunnen krijgen en ook niet meer kunnen overbrengen.

Hoe je er ook instaat, de regering (Dansen met Jansen, anyone?) heeft teveel beloofd.
Het klopt dat er dingen min of meer beloofd zijn die later toch anders bleken te zijn. Of het nou voortschrijdend inzicht of bewust zo gepresenteerd is weet ik niet, maar dat een gevaccineerd iemand nog steeds besmet kan worden en eventueel ziek is toch niet raar?

Het klopt dat er dingen min of meer beloofd zijn die later toch anders bleken te zijn. Of het nou voortschrijdend inzicht of bewust zo gepresenteerd is weet ik niet, maar dat een gevaccineerd iemand nog steeds besmet kan worden en eventueel ziek is toch niet raar?
Er werd ook gezegd dat de kans kleiner is voor opname in het ziekenhuis, en in elk geval IC opname. Bij kwetsbare hooguit verpleegafdeling. Dus de klachten zouden minder erg zijn. Ik ken wel mensen die Jansen hebben gehad 2x. (dacht na 6 weken 2e). En nog covid positief zijn getest, alleen geen erge klachten.

ik heb me 2x laten vaccineren, maar later niet meer. De latere varianten waren minder erg. Vorig jaar positief getest, amper klachten.

• Like
De beloftes in sommige van onze omringende landen waren wat terughoudender, dat je na je enkele Jansen-prikje meteen volledig beschermd was heeft Hugo de Jonge zo gezegd om jongeren over te halen. Dit had weinig te maken met voortschrijdend inzicht.

Voor een aantal vaccinaties uit het standaardprogramma geldt toch juist dat bij een voldoende hoge vaccinatiegraad er niemand meer ziek wordt? Ook ongevaccineerde babies zijn zo beschermd.

• Like
De beloftes in sommige van onze omringende landen waren wat terughoudender, dat je na je enkele Jansen-prikje meteen volledig beschermd was heeft Hugo de Jonge zo gezegd om jongeren over te halen. Dit had weinig te maken met voortschrijdend inzicht.
Er is mijns inziens een té grote discrepantie tussen de aanvankelijke pretenties en wat de covid-vaccinaties uiteindelijk aan "winst" hebben opgeleverd.
Wat meer terughoudend realisme en pas op de plaats was wel een stuk gepaster geweest.
Maar goed, dat krijg je als politiek het leidend beginsel is bij dit soort 'calamiteiten', helemaal met ultiem incompetente randdebielen zoals Hugo de Jonge.

Allemaal hoogdravende beloften die amper tot niet zijn waar gemaakt:
- Je wordt nog steeds ziek en vaak ook nog behoorlijk ook, 'zelfs' na x boosters.
- Je draagt het nog steeds over, transmissie wordt allesbehalve tegen gehouden, ondanks wat men lang beweerde.

En dan praten we nog niet over de misselijkmakende manipulatie vanuit de overheid middels de media en nu natuurlijk het krampachtig ontwijken van de hamvraag in welke mate er mogelijk sprake is van ernstige vaccinatie-schade.

Voor een aantal vaccinaties uit het standaardprogramma geldt toch juist dat bij een voldoende hoge vaccinatiegraad er niemand meer ziek wordt? Ook ongevaccineerde babies zijn zo beschermd.

Dit geldt alleen voor de meer 'inerte' virustypen.

Bij verkoudheid en griepvirussen, die veel dynamischer zijn qua mutaties en evolutionaire aanpassing, is het -tot nu toe- onbegonnen werk om ziek worden volledig uit te bannen.

Het is al jaren algemeen wetenschappelijk geaccepteerd dat dit probleem per definite geldt voor griep-vaccin-cocktails.
Een simpel abc'tje eigenlijk, waarbij ik me toen al verwonderde over de stelligheid waarmee ze het covid-vaccin als een soort top-vaccin introduceerden die al onze problemen wel even zou oplossen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.917
Dit is het memes topic, geen discussie topic.

FB_IMG_1684267379857.jpg
FB_IMG_1684260192618.jpg
FB_IMG_1684234996243.jpg
FB_IMG_1684232868731.jpg
FB_IMG_1684223406168.jpg
FB_IMG_1684149562207.jpg
FB_IMG_1684149535220.jpg
FB_IMG_1684149425899.jpg
FB_IMG_1684004402329.jpg
FB_IMG_1683981333265.jpg

Veel geouwehoer opeens in het topic. Jullie zijn duidelijk gespannen. Wat helpt is een ontspannende Thaise massage om wat stoom af te blazen. Ik was vorige week bij deze en die was echt goed.

• Haha
Terug
Naar boven