- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Daar heb je napalm voor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb je napalm voor!
Ik snap 'm niet. Het is toch bekend dat de vaccins geen 100% zekerheid bieden.Vaccins stimuleren een reactie van het immuunsysteem op het virus. Als je ziek wordt, is het waarschijnlijk minder ernstig. Wat is daaraan niet te begrijpen?
50% kans, er zijn er ook die hun argumentatie standaard beginnen met ten eerste, maar als je NIET wegrent is het soms leuk om te vragen wat de tweede en derde zijn.
Logica. De gemiddelde wappie moet er weinig van hebben zeg maar. Maar kindermassagraven, chem trails en flat earth gaan er zonder morren in want internet. 🦎Ik snap 'm niet. Het is toch bekend dat de vaccins geen 100% zekerheid bieden.Vaccins stimuleren een reactie van het immuunsysteem op het virus. Als je ziek wordt, is het waarschijnlijk minder ernstig. Wat is daaraan niet te begrijpen?
Wel met de aantekening dat in het bijzonder in Nederland de belofte van de regering was dat vaccinatie je zo ongeveer onkwetsbaar zou maken: je zou het niet meer kunnen krijgen en ook niet meer kunnen overbrengen.Logica. De gemiddelde wappie moet er weinig van hebben zeg maar. Maar kindermassagraven, chem trails en flat earth gaan er zonder morren in want internet. 🦎
Sinds wanneer gaat men er dan vanuit dat de overheid zijn beloftes kan waarmaken?Nederland de belofte van de regering was dat vaccinatie je zo ongeveer onkwetsbaar zou maken: je zou het niet meer kunnen krijgen en ook niet meer kunnen overbrengen.
Het klopt dat er dingen min of meer beloofd zijn die later toch anders bleken te zijn. Of het nou voortschrijdend inzicht of bewust zo gepresenteerd is weet ik niet, maar dat een gevaccineerd iemand nog steeds besmet kan worden en eventueel ziek is toch niet raar?Wel met de aantekening dat in het bijzonder in Nederland de belofte van de regering was dat vaccinatie je zo ongeveer onkwetsbaar zou maken: je zou het niet meer kunnen krijgen en ook niet meer kunnen overbrengen.
Hoe je er ook instaat, de regering (Dansen met Jansen, anyone?) heeft teveel beloofd.
Er werd ook gezegd dat de kans kleiner is voor opname in het ziekenhuis, en in elk geval IC opname. Bij kwetsbare hooguit verpleegafdeling. Dus de klachten zouden minder erg zijn. Ik ken wel mensen die Jansen hebben gehad 2x. (dacht na 6 weken 2e). En nog covid positief zijn getest, alleen geen erge klachten.Het klopt dat er dingen min of meer beloofd zijn die later toch anders bleken te zijn. Of het nou voortschrijdend inzicht of bewust zo gepresenteerd is weet ik niet, maar dat een gevaccineerd iemand nog steeds besmet kan worden en eventueel ziek is toch niet raar?
De beloftes in sommige van onze omringende landen waren wat terughoudender, dat je na je enkele Jansen-prikje meteen volledig beschermd was heeft Hugo de Jonge zo gezegd om jongeren over te halen. Dit had weinig te maken met voortschrijdend inzicht.Het klopt dat er dingen min of meer beloofd zijn die later toch anders bleken te zijn. Of het nou voortschrijdend inzicht of bewust zo gepresenteerd is weet ik niet, maar dat een gevaccineerd iemand nog steeds besmet kan worden en eventueel ziek is toch niet raar?
Er is mijns inziens een té grote discrepantie tussen de aanvankelijke pretenties en wat de covid-vaccinaties uiteindelijk aan "winst" hebben opgeleverd.De beloftes in sommige van onze omringende landen waren wat terughoudender, dat je na je enkele Jansen-prikje meteen volledig beschermd was heeft Hugo de Jonge zo gezegd om jongeren over te halen. Dit had weinig te maken met voortschrijdend inzicht.
Voor een aantal vaccinaties uit het standaardprogramma geldt toch juist dat bij een voldoende hoge vaccinatiegraad er niemand meer ziek wordt? Ook ongevaccineerde babies zijn zo beschermd.