- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dus onder de wortel 10k en onder de wortel vandaan 100.In dat geval klopt het dus juist niet.
________
\/ 10000 = 100
Ach, wat je al zei, het is maar een meme.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus onder de wortel 10k en onder de wortel vandaan 100.In dat geval klopt het dus juist niet.
________
\/ 10000 = 100
Je haalt het getal buiten de wortel. Onder de grond staat het getal onder het wortelteken. Dus het kloptIn dat geval klopt het dus juist niet.
________
\/ 10000 = 100
Huh ik gaf zelf al het goede antwoord zie ik nu. Had een brainfart.Dus onder de wortel 10k en onder de wortel vandaan 100.
Ach, wat je al zei, het is maar een meme.
In het Nederlands is het eigenlijk ook vierkantswortel of tweedemachtswortel, maar wordt het vaak gewoon wortel genoemd.
Het is toch de square root?
Vast, ik heb niet bepaald een rekenknobbel. Eerder een flinke deuk.Zou het dan niet andersom moeten zijn. $100 onder de grond (de wortel) en $10.000 boven?
Hmm ach ja t is een meme, zit ook verder geen logica in natuurlijk.
Volgens meester @harpep, en ik kan hem ook in deze geen ongelijk geven, heb je talent!Vast, ik heb niet bepaald een rekenknobbel. Eerder een flinke deuk.
Ben je toevallig wel sapioseksueel?Vast, ik heb niet bepaald een rekenknobbel. Eerder een flinke deuk.
Vind jij jezelf intelligent?
Nee, maar ik denk dat (ondanks dat ik mijzelf het beste ken) ik de slechtste beoordelaar ben om mijzelf te beoordelen. Ik kijk alleen maar naar mensen die slimmer zijn, meer weten, meer inzicht hebben, ergens beter in zijn etc. Beetje hetzelfde als in de sportschool: jezelf klein en niet gespierd vinden, ondanks dat je t.o.v. de gemiddelde persoon er met kop en schouders (letterlijk) boven uit steekt.
Je snapt wel de intentie van mijn post?Nee, maar ik denk dat (ondanks dat ik mijzelf het beste ken) ik de slechtste beoordelaar ben om mijzelf te beoordelen. Ik kijk alleen maar naar mensen die slimmer zijn, meer weten, meer inzicht hebben, ergens beter in zijn etc. Beetje hetzelfde als in de sportschool: jezelf klein en niet gespierd vinden, ondanks dat je t.o.v. de gemiddelde persoon er met kop en schouders (letterlijk) boven uit steekt.

Nee, ik ben ben zwakbegaafd op vlak van EQ 😉
Nee, ben gewoon een normale, simpele viespeuk
Jawel, zit veel op de weg. Richtingsgevoel is dan weer wel ontzettend vrouwelijk
Objectief naar jezelf moet kijken is lastig. Maar dingen zoals niveau zijn toch redelijk meetbaar?Nee, maar ik denk dat (ondanks dat ik mijzelf het beste ken) ik de slechtste beoordelaar ben om mijzelf te beoordelen.
Heb je ook een plan na 11u?
Ik was ook niet al te serieus. Toevallig heb ik pas een IQ-test gemaakt.Nee, ben gewoon een normale, simpele viespeuk
Jawel, zit veel op de weg. Richtingsgevoel is dan weer wel ontzettend vrouwelijk
Objectief naar jezelf moet kijken is lastig. Maar dingen zoals niveau zijn toch redelijk meetbaar?
Is die ook al gebruikt?Ik was ook niet al te serieus. Toevallig heb ik pas een IQ-test gemaakt.