XXL Nutrition

Sticky Do you even MEME?

In het engels maar de wortels zijn niet vierkant :dunno:

Vind jij jezelf intelligent?
Nee, maar ik denk dat (ondanks dat ik mijzelf het beste ken) ik de slechtste beoordelaar ben om mijzelf te beoordelen. Ik kijk alleen maar naar mensen die slimmer zijn, meer weten, meer inzicht hebben, ergens beter in zijn etc. Beetje hetzelfde als in de sportschool: jezelf klein en niet gespierd vinden, ondanks dat je t.o.v. de gemiddelde persoon er met kop en schouders (letterlijk) boven uit steekt.

Nee, maar ik denk dat (ondanks dat ik mijzelf het beste ken) ik de slechtste beoordelaar ben om mijzelf te beoordelen. Ik kijk alleen maar naar mensen die slimmer zijn, meer weten, meer inzicht hebben, ergens beter in zijn etc. Beetje hetzelfde als in de sportschool: jezelf klein en niet gespierd vinden, ondanks dat je t.o.v. de gemiddelde persoon er met kop en schouders (letterlijk) boven uit steekt.
Je snapt wel de intentie van mijn post? :D

• Haha
Waarderingen: BB_
Ik moest aan iemand denken die dus echt sapioseksueel was. En ik wist niet dat dat bestond. Toen ging het ook over rekenen. :roflol:

Ben je toevallig wel sapioseksueel?
Nee, ben gewoon een normale, simpele viespeuk

Jawel, zit veel op de weg. Richtingsgevoel is dan weer wel ontzettend vrouwelijk

Nee, maar ik denk dat (ondanks dat ik mijzelf het beste ken) ik de slechtste beoordelaar ben om mijzelf te beoordelen.
Objectief naar jezelf moet kijken is lastig. Maar dingen zoals niveau zijn toch redelijk meetbaar?

• Haha
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.997
FB_IMG_1685728741331.jpg

Nee, ben gewoon een normale, simpele viespeuk

Jawel, zit veel op de weg. Richtingsgevoel is dan weer wel ontzettend vrouwelijk

Objectief naar jezelf moet kijken is lastig. Maar dingen zoals niveau zijn toch redelijk meetbaar?
Ik was ook niet al te serieus. Toevallig heb ik pas een IQ-test gemaakt.

Terug
Naar boven