- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee gewoon online vond ik leuk en ik houd wel van die vragen, net een quiz voor nerds.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee gewoon online vond ik leuk en ik houd wel van die vragen, net een quiz voor nerds.
Door mijn tikfout was mijn grap niet zo duidelijk.Nee gewoon online vond ik leuk en ik houd wel van die vragen, net een quiz voor nerds.
Jammer dat het complete bullshit is verder. Als er iemand is die niemand wil helpen zijn het de libertariache Republikeinen.
Tren maakt je lief kapot, maar dan op een andere manier

Dat ook zeker, moet je er wel een hebben (houden)Tren maakt je lief kapot, maar dan op een andere manier![]()
Heel leuk maar kijk relatief per inwoneraantal. 1/5e van de wereld woont in China.
Heel leuk maar kijk relatief per inwoneraantal. 1/5e van de wereld woont in China.

Maar 1/5 is minder dan 1/3, bovendien heeft wat China doet een veel grotere invloed. Al kan je niet verwachten dst China doet wat je zelf als land verdomt te doen.Heel leuk maar kijk relatief per inwoneraantal. 1/5e van de wereld woont in China.
Het is dat je het als meme post.

Ik begrijp je niet. Relatief gezien is het toch alsnog anderhalf keer zoveel als de rest?Heel leuk maar kijk relatief per inwoneraantal. 1/5e van de wereld woont in China.