- Waardering
- 3.897
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn mensen die niet dagelijks aan het Romeinse Rijk denken?
Meer:
Tom Holland, z'n naam heef ie alvast mee, altijd goede boeken of podcasts.
Wat denken ze dan tegenwoordig?Zeker! Op school vroeg ik me bijvoorbeeld al af wat SPQR betekende - en dat iedereen het tegenwoordig fout heeft.
Zelf dacht ik graag dat Q voor Quirites staat. Moest er laatst weer even aan denken en nu dus ook weer.Wat denken ze dan tegenwoordig?
Senatus PopulusQue Romanus, toch?
Dan zou het een vreemde afkorting zijn als je m voluit schrijft.Zelf dacht ik graag dat Q voor Quirites staat. Moest er laatst weer even aan denken en nu dus ook weer.
Ach, tegenwoordig hebben ze de betekenis van BBB ook al verkracht.Dan zou het een vreemde afkorting zijn als je m voluit schrijft.
Ach, tegenwoordig hebben ze de betekenis van BBB ook al verkracht.
Nog niet zo lang geleden was dat Bodybuilder Bert
Misschien de volgorde, maar het is wel Populusque i.p.v. Populus Que.Dan zou het een vreemde afkorting zijn als je m voluit schrijft.
Dat klopt, -que aan een woord plakken is hetzelfde als 'et'. Dus BB_ et Schwarzeneggertje is hetzelfde als BB_ Schwarzeneggertjeque.Misschien de volgorde, maar het is wel Populusque i.p.v. Populus Que.
Daarom eet ik de dag, zodat ik niet ziek kan worden.