XXL Nutrition

Sticky Do you even MEME?

IMG_7315.jpeg

Thomas Jolly is de 'creator';

"Though Jolly is commended for bringing out the event in spectacular manner, he faced severe condemnation for directing the ‘Last Supper,’ a spoof act in which drag queens sat behind a table in imitation of how Christ and his followers sat down for the holy ritual."

Zijn reden waarom hij drag queens geplaatst heeft, benoemd hij elders in een interview;

'Zodat iedereen zich inclusief voelt.'

helena bonham carter what GIF

Veel dingen snap ik wel, vanwege de cultuur en historie van Frankrijk.

Dat paard had trouwens niks te maken met 'death on a pale horse', dat is iets wat Christenen ervan gemaakt hebben (of een Bijbel kenner) en dat is viral gegaan.

Thomas Jolly is de 'creator';

"Though Jolly is commended for bringing out the event in spectacular manner, he faced severe condemnation for directing the ‘Last Supper,’ a spoof act in which drag queens sat behind a table in imitation of how Christ and his followers sat down for the holy ritual."

Zijn reden waarom hij drag queens geplaatst heeft, benoemd hij elders in een interview;

'Zodat iedereen zich inclusief voelt.'

helena bonham carter what GIF
Iedereen., behalve de vanwege religie meest vervolgde groep ter wereld.

Het is kwaadaardig, laf en makkelijk.

Waarom mag de Westerse Joods-Christelijke samenleving als enige nog worden geridiculiseerd?
Sinds je zelf de slachtofferrol aangrijpt alsof ie een moslim bent. Sinds wanneer ben jij gelovig?

Ik vind het maar vergezocht. Het is z erg als je het zelf maakt. Maargoed, ik heb helemaal niets met geloof, ongeacht of het christelijk of islamitisch is.

Hoe is het vergezocht? Het is letterlijk een 'last meal' met dragqueens..

Hoe is het vergezocht? Het is letterlijk een 'last meal' met dragqueens..
Phoe hé erg hoor. Moet ik het traumateam voor je bellen? Slachtofferhulp?

Zet dan lekker de tv uit. Er is nu ophef terwijl de meesten het niet eens keken, en deze beeldvorming online lazen.

Terug
Naar boven