- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is niet eens een meme, dit is op zijn best een parodie op de Westerse Beschaving.
Ja dat is de grap ook 🙂Dit is niet eens een meme, dit is op zijn best een parodie op de Westerse Beachaving.
Ik kan of wil van deze de humor niet inzien.
Dat het gewoon absurd is. Echt lollig is het niet nee.
Ik zie het probleem nietDat het gewoon absurd is. Echt lollig is het niet nee.

De meme of dat ze zoiets doen tijdens een opening?
Dat ze zo doen tijdens de opening
Waarom mag de Westerse Joods-Christelijke samenleving als enige nog worden geridiculiseerd?
Deze meme hits to close to reality
Iedereen., behalve de vanwege religie meest vervolgde groep ter wereld.Thomas Jolly is de 'creator';
"Though Jolly is commended for bringing out the event in spectacular manner, he faced severe condemnation for directing the ‘Last Supper,’ a spoof act in which drag queens sat behind a table in imitation of how Christ and his followers sat down for the holy ritual."
Zijn reden waarom hij drag queens geplaatst heeft, benoemd hij elders in een interview;
'Zodat iedereen zich inclusief voelt.'
![]()
Sinds je zelf de slachtofferrol aangrijpt alsof ie een moslim bent. Sinds wanneer ben jij gelovig?Waarom mag de Westerse Joods-Christelijke samenleving als enige nog worden geridiculiseerd?
Phoe hé erg hoor. Moet ik het traumateam voor je bellen? Slachtofferhulp?Hoe is het vergezocht? Het is letterlijk een 'last meal' met dragqueens..
Phoe hé erg hoor. Moet ik het traumateam voor je bellen? Slachtofferhulp?