ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat duidelijk dat ik het vergezocht vind. Welk gedeelte is te moeilijk voor je?Zei ik dat? Ik vraag hoe het vergezocht is? Antwoord gewoon normaal man
Er staat duidelijk dat ik het vergezocht vind. Welk gedeelte is te moeilijk voor je?

Het is ook een politiek gebaar dat in de rest van de wereld, zowel geografisch als cultureel, maar op één manier gezien wordt: weg met ons, wij zijn decadent, wij haten onszelf, wij hebben niets te verdedigen, wij zijn waardenloos.Phoe hé erg hoor. Moet ik het traumateam voor je bellen? Slachtofferhulp?
Zet dan lekker de tv uit. Er is nu ophef terwijl de meesten het niet eens keken, en deze beeldvorming online lazen.
Er staat duidelijk dat ik het vergezocht vind. Welk gedeelte is te moeilijk voor je?
Post jij anders eens een bilfie hell.Ik vraag hoezo. Hoe kom jij tot jouw mening dat jij het vergezocht vindt?
Zou jij eventueel misschien als het niet te lastig is voor je, in een kort berichtje aan kunnen en willen geven, wat jouw gedachten proces was waardoor jij tot jouw mening kwam dat het vergezocht is?
Serieus
OmgHet is ook een politiek gebaar dat in de rest van de wereld, zowel geografisch als cultureel maar op één manier gezien wordt: weg met ons, wij zijn decadent, wij haten onszelf, wij hebben niet te verdedigen, wij zijn waardenloos.
Het gaat me niet zozeer om de Christenen, maar vooral om de andere ontvangers en de zenders.Omg
Het ligt toch echt bij jezelf als je dat er uit haalt. Komop, dan neem je jezelf en je geloof toch echt te serieus![]()
Je hoeft niet gemeen te worden, we can agree to disagree.Eindeloze discussies voer je maar met hell, dit gaat nergens over.
Mooi gifje. Vooral omdat jij, met je stalkerige gedrag, dat post.*geeft mening*
Hoe kom je bij je mening?
*Er staat toch dat dat mijn mening is??*
![]()
Mooi gifje. Vooral omdat jij, met je stalkerige gedrag, dat post.

Ik ben niet gelovig, maar voel me wel het meest verbonden met die samenleving (ik spreek ook bewust over samenleving en niet over cultuur of religie)Sinds je zelf de slachtofferrol aangrijpt alsof ie een moslim bent. Sinds wanneer ben jij gelovig?
Ik heb het wel gekeken en ben bereid uit mijn slachtofferrol te stappen als er over 4 jaar één of ander vies LBTIQHZ+ wezen op gesluierde geit die de maan doorklieft als openings ceremonie.Ik vind het maar vergezocht. Het is z erg als je het zelf maakt. Maargoed, ik heb helemaal niets met geloof, ongeacht of het christelijk of islamitisch is.
Richard Dawkins denkt er ook zo over.Ik ben niet gelovig, maar voel me wel het meest verbonden met die samenleving (ik spreek ook bewust over samenleving en niet over cultuur of religie)
Dit is niet eens een meme, dit is op zijn best een parodie op de Westerse Beschaving.