XXL Nutrition

Sticky Do you even MEME?

Phoe hé erg hoor. Moet ik het traumateam voor je bellen? Slachtofferhulp?

Zet dan lekker de tv uit. Er is nu ophef terwijl de meesten het niet eens keken, en deze beeldvorming online lazen.
Het is ook een politiek gebaar dat in de rest van de wereld, zowel geografisch als cultureel, maar op één manier gezien wordt: weg met ons, wij zijn decadent, wij haten onszelf, wij hebben niets te verdedigen, wij zijn waardenloos.

Er staat duidelijk dat ik het vergezocht vind. Welk gedeelte is te moeilijk voor je?

Ik vraag hoezo. Hoe kom jij tot jouw mening dat jij het vergezocht vindt?
Zou jij eventueel misschien als het niet te lastig is voor je, in een kort berichtje aan kunnen en willen geven, wat jouw gedachten proces was waardoor jij tot jouw mening kwam dat het vergezocht is?

Serieus

Ik vraag hoezo. Hoe kom jij tot jouw mening dat jij het vergezocht vindt?
Zou jij eventueel misschien als het niet te lastig is voor je, in een kort berichtje aan kunnen en willen geven, wat jouw gedachten proces was waardoor jij tot jouw mening kwam dat het vergezocht is?

Serieus
Post jij anders eens een bilfie hell.

Het is ook een politiek gebaar dat in de rest van de wereld, zowel geografisch als cultureel maar op één manier gezien wordt: weg met ons, wij zijn decadent, wij haten onszelf, wij hebben niet te verdedigen, wij zijn waardenloos.
Omg :roflol:

Het ligt toch echt bij jezelf als je dat er uit haalt. Komop, dan neem je jezelf en je geloof toch echt te serieus :roflol:
Eindeloze discussies voer je maar met hell, dit gaat nergens over.

*geeft mening*

Hoe kom je bij je mening?

*Er staat toch dat dat mijn mening is??*

Epic Fail GIF by SpongeBob SquarePants

Sinds je zelf de slachtofferrol aangrijpt alsof ie een moslim bent. Sinds wanneer ben jij gelovig?
Ik ben niet gelovig, maar voel me wel het meest verbonden met die samenleving (ik spreek ook bewust over samenleving en niet over cultuur of religie)

Ik vind het maar vergezocht. Het is z erg als je het zelf maakt. Maargoed, ik heb helemaal niets met geloof, ongeacht of het christelijk of islamitisch is.
Ik heb het wel gekeken en ben bereid uit mijn slachtofferrol te stappen als er over 4 jaar één of ander vies LBTIQHZ+ wezen op gesluierde geit die de maan doorklieft als openings ceremonie.

Eén van de peilers van de OS is gelijkwaardig, laten we dan met alles en iedereen gelijkwaardig de draak steken.

Ik verplaats m'n post

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.520
Dit topic is voorbehouden voor memes.

1000044356.jpg
1000044344.jpg
1000044300.jpg
1000044184.jpg
1000044183.jpg
1000044151.jpg
1000044146.jpg
1000044145.jpg