- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet everyone of society? De mensen die in een new world order geloven, is zo'n kleine minderheid dat ze met de massa's makke schapen meegesleurd worden.

Kan ik niet zeggen ik geloof in mijn eigen kracht en laat me helemaal nergens in meenemen. Voor mij is maar 1 ding belangrijk en dat is dat mijn zoon in vrijheid opgroeid en daar ben ik bereid voor te sterven.Is het niet everyone of society? De mensen die in een new world order geloven, is zo'n kleine minderheid dat ze met de massa's makke schapen meegesleurd worden.![]()
Die kijken er recht op af, kwijlend in een dwangbuis.Is het niet everyone of society? De mensen die in een new world order geloven, is zo'n kleine minderheid dat ze met de massa's makke schapen meegesleurd worden.![]()
Kan ik niet zeggen ik geloof in mijn eigen kracht en laat me helemaal nergens in meenemen. Voor mij is maar 1 ding belangrijk en dat is dat mijn zoon in vrijheid opgroeid en daar ben ik bereid voor te sterven.
jaH zIT LekUR IN mijn velBlijf je het wel allemaal een beetje in perspectief zien?

De echte conspiracy theory/black pill is dat je anderen toestaat je emotioneel te manipuleren. Zeg nou zelf, hoeveel invloed kan je uitoefenen op de zaken die nu spelen in het conspiracy wereldje?
Ik weet echt precies welke sets ik heb gedaan. Vergeet alleen soms hetzelfde gewicht aan bijde kanten te hangen...
Ik weet echt precies welke sets ik heb gedaan. Vergeet alleen soms hetzelfde gewicht aan bijde kanten te hangen...

BeideIk heb überhaupt géén idee waar ik mee bezig ben, a la Biden Style![]()