MuscleMeat

Sticky Do you even MEME?

Screenshot_20241101_071115_Facebook.jpg

Laatst zag ik zo'n soort aanduiding:
il_1140xN.5438934622_2pd6.jpg

En een ander deur met alleen een pot en geen urinoir. Sta ik daar te pissen (achter de deur waar ook een uronoir op staat), lopen er ook een paar vrouwen rond.
Het stadhuis van het Sodom aan de Aemstel, daar zijn ze heel met dergelijk beleid?

Dan hoeft het niet over instortende kades en bruggen te gaan en dergelijke onbelangrijke onbenulligheden.

Laatst zag ik zo'n soort aanduiding:
il_1140xN.5438934622_2pd6.jpg

En een ander deur met alleen een pot en geen urinoir. Sta ik daar te pissen (achter de deur waar ook een uronoir op staat), lopen er ook een paar vrouwen rond.
Geef ze eens ongelijk, als bij de andere een wachtrij is. Mannen gebruiken het damestoilet ook wel om daar te kunnen kakken

Ik ben er nooit geweest, ja misschien toen ik baby was dat mijn moeder mijn luier verschoonde oid
Ja jij misschien niet. Maar op tankstations komen er ook wel eens mannen uit het damestoilet. En op vrijdag ben ik vaak de enige vrouw op het werk, en toch tref ik dan soms een voorganger die heeft lopen stinken

Ik ben er nooit geweest, ja misschien toen ik baby was dat mijn moeder mijn luier verschoonde oid
Als je dat zo nadrukkelijk moet stellen is het natuurlijk niet waar. Zelf heb ik ook alleen bier gedronken toen ik een baby was (heb daar ook nog een foto van).

Ja jij misschien niet. Maar op tankstations komen er ook wel eens mannen uit het damestoilet. En op vrijdag ben ik vaak de enige vrouw op het werk, en toch tref ik dan soms een voorganger die heeft lopen stinken
Bedoel jij hiermee dat je op een tankstation werkt?

Misschien voelen die zich geen man, anno 2024. zou het ook niet weten, ik pis dan wel in de bosjes bij tankstation :D

Ok op kantoor bij een tankstation duidelijk. En tussen de middag smeer je de broodjes en maak je de wcs schoon?

Terug
Naar boven