AndroidHealthClinic

docu over anabolen

ik weet niet hoe oud jij bent ???
Mister10 traint al een aantal jaartjes he, en om met 35 nog steeds naturel te zijn mag hij best trots op zijn en het heus vaak vermelden ;)
Beetje respekt hier jochie :cool:

Mooie docu, alleen erg jammer dat er geen woord gezegd word over nakuren.

Realistisch verhaal, recreatief kan je veel bereiken door het 'half' te doen en 'bij te spuiten' ik denk idd dat dat in het overgrote deel de reality is!

D

ik weet niet hoe oud jij bent ???
Mister10 traint al een aantal jaartjes he, en om met 35 nog steeds naturel te zijn mag hij best trots op zijn en het heus vaak vermelden ;)
Beetje respekt hier jochie :cool:

respect heb ik zeker voor zn prestaties, ik word alleen beetje moe van dat constante ge TRUE natural verhaal. je geeft gewoon aan dat de "gewone" naturals die geen TRUE ervoor zetten blijkbaar niet geloofwaardig zijn, anders hadden ze zich wel true naturals genoemd.

respect heb ik zeker voor zn prestaties, ik word alleen beetje moe van dat constante ge TRUE natural verhaal. je geeft gewoon aan dat de "gewone" naturals die geen TRUE ervoor zetten blijkbaar niet geloofwaardig zijn, anders hadden ze zich wel true naturals genoemd.

Er zit nou eenmaal een groot verschil tussen een "natural" en een echte natural.
Veel "naturals" noemen zich zelf ook naturels als ze een paar maanden geen roids meer gebruikt hebben.... daar word ik nou moe van.

heb je ook gelijk in, maar om bij voorbaat al die scheiding te maken gaat mij iets te ver.

moet zeggen dat ik hjet vertrouwen in layne ook beetje kwijt ben na zijn "als je ooit AAS hebt gebruikt, maarnu niet meer, en ook niet meer van plan bent, dan ben je imo natural" verhaal

heb je ook gelijk in, maar om bij voorbaat al die scheiding te maken gaat mij iets te ver.

moet zeggen dat ik hjet vertrouwen in layne ook beetje kwijt ben na zijn "als je ooit AAS hebt gebruikt, maarnu niet meer, en ook niet meer van plan bent, dan ben je imo natural" verhaal

Ik denk dat we het in wezen allemaal eens zijn met elkaar. Alleen bekijkt iedereen het een beetje vanuit zijn eigen hoek, en legt zijn eigen accenten.
En ik denk dat daar niets verkeerd mee is.

Uiteindelijk zitten we als naturals toch allemaal een beetje met dezelfde vraag: "Wat is er nu eigenlijk wel mogelijk, en wat is er nu eigenlijk niet mogelijk zonder hormonale (en andere) doping te gebruiken?"

Helaas is die vraag bijzonder moeilijk duidelijk te beantwoorden omdat er zo'n grote grijze zone bestaat. En precies daarom dat de vraag telkens opnieuw naar boven komt, tot vervelens toe voor sommigen. ;)

Gave docu zeg. Razend interessant ook dat hele AS gebeuren. Je zal het mij niet snel zien doen maar het bijft wel een fascinerend onderwerp. Nu heb ik zowieso wat met weetjes over drugs enzo. :)

Bedankt! Was interessant, heb er met plezier naar gekeken. Alleen jammer dat er veel slecht-onderbouwde claims worden gemaakt over deze middelen.

het is toch alleen zo schadelijk bij veel gebruik of niet mijn engels is niet zo toppie

Ziet er zeker interessant uit, ga ik vanavond nog bekijken.

boforli krijgt van mij een karma-abonnement wegens zijn hoogst interessante bijdragen aan dit board ;)

Thx !

is dat niet die schijnheilige tom die in de docu van greg beweerde natural kampioen te zijn geworden en daarna maar 1x te hebben gebruikt..? Hier wordt gezegd dat ie 10 jaar lang gebruikt is ???

Ik heb hem nog niet gezien maar ga hem strakjes kijken.

thanks alvast bof...

In het derde deel zie je een 'natural' wedstrijd, waar ook een vrouw aan meedoet. Als die natural is, eet ik me boxer op :roflol:

Leuke docu!

Terug
Naar boven