XXL Nutrition

Doe ik het goed?

JuJubb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
62kg
misschien domme vraag maar voor alle zekerheid om te weten of dat ik het goed doe.

Ik doe meestal eerst warm worden en dan steeds hoger gaan totdat ik op het zwaarste gewicht kom dat ik minimaal 8x kan doen, dit doe ik met alle gewichten/apparaten. is dit goed?

ook neem ik creatine van xxl nutrition maar het heeft niet echt nut.
Schema enzo zijn goed
misschien moet ik een andere creatine nemen.

Je moet geen andere creatine nemen. Je moet goed eten en hier lezen hoe het moet. Als je niet vooruit gaat ligt dat niet aan de creatine.

• Topic Starter Topic Starter
ik eet goed en veel. dat is niet het probleem
mijn probleem is dat de creatine van xxl nutrition geen invloed heeft op mij, iemand ervaring mee?
(neem het op rustdagen met een lege maag en train dagen voor het trainen en na het trainen 2,5g x2)

Laatst bewerkt:
Hoe weet je dat het geen invloed heeft?

omdat ik het al 4 maanden gebruik. Ook voel ik geen verschil tijdens inname of geen inname.

Laatst bewerkt:
omdat ik het al 4 maanden gebruik. Ook voel ik geen verschil tijdens inname of geen inname.

Het is ook niet de bedoeling dat je "het voelt".

Als je net traint zou ik sowieso geen supplementen gebruiken, je groeit sowieso wel en je legt die grens op deze manier alleen maar lager.

Als je niks merkt train je gewoon niet goed, en mensen denken altijd dat ze goed eten, nou, zeg maar wat je dan eet op een dag...

skip de machines en verhoog tot je geen 4 reps meer haalt

Deadlift, Squat, Bench, Military press, BOR's, pullups/dips
daar moet je je op concentreren!

Onbijt: 1 kop Brinta 50 G, 6 snee brood met pindakaas of Kipfilet, 1 banaan.

Tussendoor: Whey shake 30G

Maaltijd 2: 6 snee brood met kipfilet

Maaltijd 3: 4 snee brood met gebakken eieren OF 250/500G Kip

Maaltijd 4: Kop brinta 50g Of soms een banaan met 2.5 G creatine
= voor training

Maaltijd 5: Whey shake 30G, 2.5 G creatine Vruchtensap (versgeperste
= na training sinaasappelsap van AH) en wat dextro snoepjes

Maaltijd 6: Kip 250/500G met rijst en groente

Voor slapen: pak ik meestal wat gebakken eieren of boterham pindakaas.

door heel het schema heen: Water en melk en soms een bakje noten van 250G

*edit* meestal toch wel 250 gram kip i.p.v 500

Laatst bewerkt:
10 broodjes op een dag is wel erg veel van 't zelfde.

250g nootjes, wtf?

problem? :cool:

10 teveel van hetzelfde?
ik eet 14/16 boterhammen, niks aan het handje hoor ;)

2x 500 gram kip, geloof je het zelf of niet?

en dan nog 62kg wegen , denk het ook whaha

Kan idd best hoor.
Speelde vroeger een halve kip en een halve kilo paardenvlees naar binnen

@jujubb:
creatine helpt om kracht en spiermassa op te bouwen door jouw langer te laten trainen op een maximale intensiteit! Het is een bijproduct en niet een product waarvan je gaat groeien!! De belangrijkste bijwerking die creatine kan hebben is wel gewichtstoename! Dit is eventueel te wijten aan extra water (vocht) dat in de spiercellen wordt vastgehouden! Maar gezien de vraag "doe ik goed" ga ik ervan uit dat je geheel nieuw bent in de krachttraining / bodybuilding. Het belangrijkste onderdeel om te doen groeien is VOEDING!!! (naast rust en het trainen) Zorg eerst dat je een goed voedingsschemakrijgt / maakt en ga eerst daar eens op trainen!! Creatine is nogmaals een toevoeging en niet een wondermiddel!!

4 maanden? Ik hoop voor je niet achter elkaar, max periode om achter elkaar te gebruiken ligt rond de 6-8 weken (afhankelijk van merk/soort crea)

+ dat het me heel raar lijkt dat je maar 62 kilo weegt met deze voeding?

nee niet achterelkaar, ik neem pauzes in creatine. + ik kom niet snel aan, zelfs als ik strict dit schema volg. :(

Terug
Naar boven